Kako kontrolisati emocionalne promene tokom menopauze?

       
Foto: HR Grapevine

Neki od emocionalnih promena koje žene osećaju u menopauzi su: tuga, manjak motivacije, depresija, agresivnost, poteškoće u koncentrisanju, umor, pritisak i česte promene raspoloženja. 

Za ublažavanje simptoma koji se javljaju tokom menopauze su: redovno vežbanje i zdrava ishrana, opuštajuće aktivnosti kao što su meditacija, čitanje ili šetanje, izbegavanje alkohola i drugih opijata, provođenje vremena s prijateljima i porodicom i slično.

Sve više istraživanja dokazuje da hormonska terapija može pomoći u balansiranju emocija tokom ovog perioda, ova terapija nije uspešna u lečenju same depresije koja može biti izazvana pojavom menopauze.

Takođe, mnoge žene plaši činjenica da u menopauzi često zaboravljaju stvari i teško se koncentrišu na svakodnevne zadatk. Ovo ne traje dugo. Trenutni medicinski podaci o ovom fenomenu su ograničeni na to zašto se slabija koncentracija i pamćenje javljaju, a ne kako ih lečiti. Ali, ako su vaši problemi s pamćenjem ozbiljniji posetite doktora koji će pomoći u rešavanju ovog simptoma.

Autor: nsuzivo.rs

Komentari: