Italijanski brend “Moschino” izašao je u javnost sa svojom novom kolekciom i predstavio najnoviji model ručne ženske torbe u, reklo bi se, čudnom dizajnu.
Ovaj luksuzni brend daje hrabru izjavu sa svojom novom torbicom po ceni od 4.470 dolara, dizajniranom da liči na džinovsku stabljiku celera.
Nekonvencionalna torba deo je Moschino-ove razigrane estetike, pretvarajući svakodnevne predmete u komade visoke mode. Izrađena od visokokvalitetne kože sa živopisnom zelenom završnom obradom, hiroviti dizajn torbe privlači pažnju upečatljivim realizmom, upotpunjen lisnatim detaljima „celera“.
Iako je izazvala različite reakcije na mrežama, torba oličava “Moschino” posvećenost kreativnosti i humoru na luksuzni način, što je čini idealnim izborom za one koji cene jedinstvene i smele stilske izjave.
“Iskoristiću ovo da sakrijem čokoladice koje kupujem tako da ljudi misle da sam zdrava” napisala je jedna korisnica Instagram platforme u šaljivom tonu.
Oni se ovde nisu zaustavili, jer u svom asortimanu imaju i torbu u obliku hleba, kao i torbu koja neodoljivo podseća na kartonsku vreću iz supermarketa.
“Baguette bag” košta 1.205 dolara, dok papirna kesa vredi 400 dolara.
Mnogi popularni svetski brendovi, poput “Balenciage i ostalih igraju se smelim dizajnima i bojama, ali da li je ovo ipak neukus ili visoka moda?
nsuzivo.rs