Predstavljamo vam prirodne prebiotike koji jačaju srce

       
Foto: Heathline
Ne, ne, nismo pogrešno napisali probiotici, niti ste vi pogrešno pročitali, jer vam danas pišemo o prebioticima. Prebiotici su jedinjenja u hrani koja indukuju rast ili aktivnost korisnih mikroorganizama, kao što su gljivice i bakterije i razlikuju se od probiotika.
Prebiotici su vlakna koju probiotici, tj. živi organizmi koriste za povećanje dobrih mikroorganizama u našim crevima.

Zato ove prebiotike treba unositi u organizam kako bismo pojačali svoje zdravlje:

Beli luk

Sprečava rast štetnih bakterija u crevima, a istovremeno podstiče rast vrlo korisnih bifidobakterija, koje su uvek prisutne u ustima, crevima i vaginama ljudi.

Crni luk

Luk pomaže kod razgradnje masnoća i ojačava crevnu oblogu.

Špargla

Špargle sadrže inulinska vlakna, baš kao beli i crni luk. One jačaju dobre bakterije u crevima.

Jabuke

Jabuke sadrže prebiotička vlakna koja se nazivaju pektin. One hrane dobre bakterije i smanjuju količinu štetnih bakterija. Imaju i veliku količinu antioksidansa.

Maslačak

Ova biljka sadrži veliku količinu vlakana inulina koja pomažu kod poboljšanja imuniteta i ublažavanja zatvora. Pomaže kod smanjenja holesterola i u borbi protiv bolesti.

Zob

Zob sadrži vlakna koja podstiču zdravu floru creva i pomažu u kontroli holesterola i šećera u krvi. Isto tako, zob usporava probavni proces i pojačava osećaj sitosti duže vreme.

Kakao

Flavanoli koji se nalaze u kakao zrnu hrane dobre bakterije u crevima. Takođe, veoma učinkovito jača srce.

Foto: Seeds Gallery

Autor: nsuzivo.rs

Komentari: