Trikovi protiv nervoze

       
Foto: YouWorkForThem

Kako biste se opustili, ublažili teskobu ili nervozu iolakšali bolno stanje, probajte ove vežbe.

1) Lezite. Stavite ruke na stomak i zatvorite oči. Zamislite da su vam ruke teške i da imate balon u stomaku. Udahnite kao da pokušavate naduvati balon, pa ga izdahom do kraja ispraznite. Ponovite to 4 do 5 puta. Nakon toga stisnite šake i zgrčite se u položaj fetusa vizualizirajući da ste kao pupoljak. Udahnite i polako raširite ruke i noge. Ova vežba jednako pomaže deci i odraslima.

2) Noću se neki ljudi bude s osećajem da nemaju vazduha, a pritom su zgrčeni. Znak je to da im se podsvest s nečim bori. Patite li i vi od takvih tegoba, legnite na leđa, podmetnite mali jastuk u visini lopatica, raširite ruke i dišite. Neka vam glava padne unazad, ali nemojte tako zaspati. Ova vežba otvara pluća.

3) Sedite na neko mirno mesto i dišite normalno. Kad udišete, predočite sebi kako vam vazduh putuje od nosa, kroz grlo, do stomaka. Obojite u mislima vazduh u plavo (plava boja smiruje) i neka se prolaz za vazduh sa svakim udahom širi. Ne forsirajte disanje. Dišite kroz nos, a izdišite kroz usta.

Autor: nsuzivo.rs

Komentari: