Foto: nsuzivo.rs/Pavle Pejić
Direktor Javnog gradskog saobraćajnog preduzeća oratio se javnosti zvaničnim saopštenjem i naveo jasne razloge zbog čega je od danas došlo do smanjenog broja polazaka na gradskim linijama. 

-Povodom medijskog istupa predsednika Gradskog odbora Narodne stranke Borislava Novakovića, vezanog za saopštenje o redukovanju pojedinih autobuskih polazaka, JGSP “Novi Sad” smatra da je krajnje nedopustivo i nekorektno, kako prema zaposlenima u preduzeću tako i prema građanima Novog Sada, da se trenutna teška situacija gradskog prevoznika, nastala zbog velikog broja bolovanja vozača usled pogoršane epidemiološke situacije, iskoristi za prikupljanje političkih poena i napad na gradsku vlast i gradonačelnika Miloša Vučevića preko gradskog prevoznika.

U obraćanju Novakovića navedene su paušalne ocene među kojima je i da su pojedine linije otkazane. Te ocene ne odgovaraju pravom stanju u preduzeću i njima se želi uneti nemir među zaposlene i građane Novog Sada. Prava istina je da je u JGSP “Novi Sad” u ovom momentu 125 vozača na bolovanju, te da je to jedini razlog zbog kojih je preduzeće moralo da redukuje polaske na gradskim linijama, a ne i da otkazuje linije.

Kako je javnosti već poznato, kada je počela globalna kriza sa nedostatkom vozača, JGSP „Novi Sad“ je preduzeto niz mera kako bi taj problem bio rešen. O tome govore i konkretne brojke – broj vozača 31. 12. 2017. godine bio je 606, dok ih na današnji dan ima 629.

To je istina, kao i da je prioritet u poslovanju JGSP „Novi Sad“ i dalje isključivo organizacija kvalitetnog prevoza, o čemu dovoljno govori podatak da je za prethodnih deset godina u bolji prevoz Novosađana uloženo blizu četiri milijarde dinara. U cilju najboljih uslova za prevoz Novosađana, u periodu od 2012. do 2021. godine za 3,777 milijardi dinara nabavljeno je ukupno 137 autobusa. Kako bi autobusi uvek bili spremni za prevoz građana Novog Sada, izgrađena je i nova zgrada Tehničkog pregleda od 647 kvadrata. U potpunosti je izvršena i zamena svih kioska na terminalu u Šafarikovoj ulici i na polaznim peronima na Međumesnoj autobuskoj stanici, a trenutno se radi na izgradnji natkrivenih, dolaznih perona na Stanici. Rekonstruisan je veliki broj postojećih i izgrađen značajan broj novih autobuskih stajališta. Uveden je novi, moderan sistem elektronskog plaćanja i informisanja NSmart, koji donosi značajne benefite putnicima i preduzeću i nije „gledanje u pasulj“, već je precizna aplikacija koja prikazuje dolazak autobusa na stajalište u realnom vremenu.
Istina je i da ove godine očekujemo da Novi Sad dobije prve „zelene“ autobuske linije, budući da je u toku javni poziv za kupovinu 10 novih, niskopodnih i 12 metara dugih standardnih električnih autobusa sa pripadajućim stanicama za punjenje.

Zbog svih ovih istina Novosađani znaju da su oni prioritet gradskog prevoznika. Uz svesrdnu pomoć i razumevanje aktuelne gradske vlasti, JGSP „Novi Sad“ će i dalje nastaviti da se razvija i ulaže u najbolje uslove prevoza za sve građane Novog Sada – istakao je direktor JGSP „Novi Sad“ Ivan Radojičić.

nsuzivo.rs

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments