Foto: trcanje.rs

Plank, ili u prevodu “daska”, je vežba izdržljivosti gde se pomoću čuvene tehnike zatežu i aktiviraju svi mišići u našem telu, a pritom ih oblikuju i pomažu u otklanjanu bola i napetosti u leđima.

Za izvođenje ove vežbe nije vam potrebno mnogo vremena, a ni prostora, i slobodno možete da je uvrstite u svoj redovni trening. Pomoću ove vežbe sagorećete dosta kalorija i osloboditi celulita. Naravno, to vam neće poći za rukom nakon prvog izvođenja, ali konstantnim i redovnim radom uočićete rezultate.

Vežba se izvodi tako što ćete horizontalno da se postavite na mesto predviđeno za izvođenje, potom stavite podlaktice na pod, ispružite šake i potom se lagano izdignete. Povedite računa da vam telo bude ravno kao strela, kao i da podlaktica jedne ruke bude paraleno sa podlakticom druge. Pogled uperite u jednu tačku između šaka kako ne bi doslo do opterećenja i istezanja mišića vrata.

Foto: Chicago Health Magazine

Potrudite se da u ovom položaju ostanete što je duže moguće. Za početak je dovoljno da odvojite čitavih 30 sekundi vašeg vremena, a kasnije u skladu da vašim mogućnostima lagano povećavajte vreme kao i serije ponavljanja.

Po poslednjim rezultatima u takmičenju za Ginisov rekod rekord od 9 sati, 30 minuta i 1 sekund drži Enter Dali Skali poreklom iz Australije, koji je i sa povredom koju je imao od malena uspeo da nadmaši samog sebe.

nsuzivo.rs

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments