Grad Novi Sad realizuje izgradnju prve deonice biciklističke staze Novi Sad – Rumenka – Irmovo – Kisač – Čenej. Prva deonica obuhvata deo od Novog Sada do mosta na kanalu DTD ka Irmovu, u dužini od 9,6km.
Kako je iz Gradske kuće istaknuto za NS Uživo, radovi na izgradnji prve deonice biciklističke staze počeli su u maju tekuće godine, dok je planirani završetak radova sredina marta meseca 2024. godine. Trenutno je u toku izgradnja nasipa od peska, kao i uklanjanje korova i šuta sa trase.
Vrednost investicije iznosi 213.627.987,46 dinara, dok je planirani završetak radova sredina marta meseca 2024. godine.
U konačnoj realizaciji, u narednom periodu, Novi Sad će imati bicilističku stazu ka Čeneju u ukupnoj dužini od 20,2km.
Izvođač radova na izgradnji prve deonice biciklističke staze Novi Sad – Rumenka – Irmovo – Kisač – Čenej je DOO „PUT-INVEST“ Novi Sad, sa učesnicima u zajedničkoj ponudi „SUUNIKO SOLUTIONS“ Veternik i „TECTON GEOSYSTEMS“ DOO Novi Sad.
Ova investicija je od velikog značaja za Grad Novi Sad jer predstavlja obilaznicu međunarodne EuroVelo 6 rute.
EuroVelo je biciklistička mreža sastavljena od 15 dugih ruta koje pokrivaju i povezuju čitav evropski kontinent. Biciklistička ruta EuroVelo 6 kreće iz Francuske, a završava se u Rumuniji, na obali Crnog mora. Njena ukupna dužina je oko 3700km. U Srbiji trasa EuroVelo 6 sledi tok Dunava, te je poznata i pod imenom „Dunavska biciklistička ruta”.
Celokupna mreža biciklističkih staza, koja povezuje naseljena mesta na teritoriji Grada Novog Sada, kao obilaznica EuroVelo 6 rute, omogućiće cikloturistima pristup brojnim turističkim znamenitostima, kako na teritoriji Grada, tako i u prigradskim naseljima. Kroz afirmaciju i stvaranje uslova za razvoj cikloturizma, podsticanje bržeg i jednostavnijeg kretanja ljudi, razvoj sporta i eko-turizma, povećava se atraktivnosti i konkurentnost turističke ponude i ukupan ekonomski razvoj regiona.
nsuzivo.rs
Svaka cast.Treba jos takvih trasa za povezivanje grada sa prigradskim naseljima.Manje koristiti automobile i na zdrav nacin,fizicki i psihicki,stici od tačke A do tačke B.
Sve je super samo sto nece zabraniti da se kolima ide preko staze. Znaci za godinu dve nece nista biti od staze.
Zabraniti kolima osvetliti stazu postaviti klupe e onda ima smisla. Ovako ce biti
DŽABE STE KREČILI
Za sve postoji lek.Sankcionisati sve koji zloupotrebljavaju biciklističku stazu.Zna se kako se to radi.Kamere policija itd.
Što više biciklističkih staza u i van grada.
Oce imati toaleti i neke cesme za vodu na toj trasi , za biciKliste?
Falim te boze da neko misli na bicikliste u ovoj drzavi. Jos kad bi postavili prokletu cesmu na svakih 10/15km bar, pa da ne riknemo od zedji kao kad vozimo biciklistickom do Celareva.
Postoji deo biciklističke opreme koji se zove bidon ili boca za vodu. Svaki pravi biciklista ima to na svom biciklu. Ako nema na biciklu, onda nosi u rancu, zadnjem džepu dresa ili već kako može. Poenta je da ta udaljenost nije toliko velika, da ne može da se pređe bez česme. Ne ideš kroz Saharu ili Gobi. Ideš 20 km, pobogu. To izvozaš za sat vremena. Čak i da nemaš vodu kod sebe, pa je ok. Ne vidim razlog za dramu.
Samo Da ne krenu tude i motori i kola kakva , to bi bilo bezveze onda…
Svaka cast,bice tu puno bahatih automobilista,oduzimati im vozilo bez prava zalbe i jos malko udariti po dzepu i eto kulture
Ko Apsolutno tačno.Bez sankcija neće biti ni bicikl. staza.
Super. Sve to treba. Da li ste bili na Sajlovu koje je deo grada? Pa majke sa decom guraju kolica po putu. Pitanje je vremena kada će doći do nesreće. Tada će biti kasno
A tek onaj “kruzni tok” u Rumenackoj ulici ka Sajlovu, bez semafora pa i bez kamera … Treba to preci, kao pesak ili biciKlista…
Sve je to lepo.Najveci problem je taj što na sto strane nesto počnete pa ne završite.Otkad je rečeno da će mo mi sa salajke biciklistickom stazom moći do limuna pored kanala.Poceli nesto da ruju i nista.Nedovrsena staza kod univera 21,jer se nezna gde se ona završava.Biciklisticka staza u Partizanskoj i onda odjednom biciklista kod prodavnice Kristal Nadje se oči u oči sa automobilima koji dolaze iz suprotnog pravca.I tako ima toga puno.Napravite neki plan pa ga i završite do kraja.
Samo reći Bravo i svaka čast! Svaka čast i za predloge koji se daju, svakako bi trebali da se razmotre a i uvaže! Ideja o česmama, nadstrešnicama sa klupama ili letnjikovcima za odmor su više nego dobrodošli, nedo Bog koja pumpa, skoro pa idealno, a to bi se moglo rešiti kao donacija firmi i opština gde prolaze staze, velika je šteta da sami sebi ne ulepšati život!!! Kako god Bravo!!!
Bilo bi bolje da nam asfaltiratr ulice u Adicama i Veterniku da ne živimo u blatu i prašini kao u 15-tom veku.
Tako je obećana i staza Novi Sad – Kovilj, pa pojeo vuk magarca, više de ni ne spominje??!!