Претрага
Претрага
Close this search box.

GRADI SE BICIKLISTIČKA STAZA UZ KANAL DTD Prostiraće se od Novog Sada, preko Rumenke, Kisača, Irmova i završavaće na Čeneju (FOTO)

Foto: Grad Novi Sad

Grad Novi Sad realizuje izgradnju prve deonice biciklističke staze Novi Sad – Rumenka – Irmovo – Kisač – Čenej. Prva deonica obuhvata deo od Novog Sada do mosta na kanalu DTD ka Irmovu, u dužini od 9,6km.

Kako je iz Gradske kuće istaknuto za NS Uživo, radovi na izgradnji prve deonice biciklističke staze počeli su u maju tekuće godine, dok je planirani završetak radova sredina marta meseca 2024. godine. Trenutno je u toku izgradnja nasipa od peska, kao i uklanjanje korova i šuta sa trase.

Vrednost investicije iznosi 213.627.987,46 dinara, dok je planirani završetak radova sredina marta meseca 2024. godine.

U konačnoj realizaciji, u narednom periodu, Novi Sad će imati bicilističku stazu ka Čeneju u ukupnoj dužini od 20,2km.

Izvođač radova na izgradnji prve deonice biciklističke staze Novi Sad – Rumenka – Irmovo – Kisač – Čenej je DOO „PUT-INVEST“ Novi Sad, sa učesnicima u zajedničkoj ponudi „SUUNIKO SOLUTIONS“ Veternik i „TECTON GEOSYSTEMS“ DOO Novi Sad.

Foto: Grad Novi Sad

Ova investicija je od velikog značaja za Grad Novi Sad jer predstavlja obilaznicu međunarodne EuroVelo 6 rute.

EuroVelo je biciklistička mreža sastavljena od 15 dugih ruta koje pokrivaju i povezuju čitav evropski kontinent. Biciklistička ruta EuroVelo 6 kreće iz Francuske, a završava se u Rumuniji, na obali Crnog mora. Njena ukupna dužina je oko 3700km. U Srbiji trasa EuroVelo 6 sledi tok Dunava, te je poznata i pod imenom „Dunavska biciklistička ruta”.

Celokupna mreža biciklističkih staza, koja povezuje naseljena mesta na teritoriji Grada Novog Sada, kao obilaznica EuroVelo 6 rute, omogućiće cikloturistima pristup brojnim turističkim znamenitostima, kako na teritoriji Grada, tako i u prigradskim naseljima. Kroz afirmaciju i stvaranje uslova za razvoj cikloturizma, podsticanje bržeg i jednostavnijeg kretanja ljudi, razvoj sporta i eko-turizma, povećava se atraktivnosti i konkurentnost turističke ponude i ukupan ekonomski razvoj regiona.

nsuzivo.rs

Tagovi:

0 Komentara
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare
Gost
Matko
23.08.2023 15:53

Svaka cast.Treba jos takvih trasa za povezivanje grada sa prigradskim naseljima.Manje koristiti automobile i na zdrav nacin,fizicki i psihicki,stici od tačke A do tačke B.

Gost
Zvonimir
23.08.2023 16:29

Sve je super samo sto nece zabraniti da se kolima ide preko staze. Znaci za godinu dve nece nista biti od staze.
Zabraniti kolima osvetliti stazu postaviti klupe e onda ima smisla. Ovako ce biti
DŽABE STE KREČILI

Gost
Pjotr
24.08.2023 10:57
Odgovori  Zvonimir

Za sve postoji lek.Sankcionisati sve koji zloupotrebljavaju biciklističku stazu.Zna se kako se to radi.Kamere policija itd.

Gost
Pantani
23.08.2023 18:14

Što više biciklističkih staza u i van grada.

Gost
mr NS
23.08.2023 21:04

Oce imati toaleti i neke cesme za vodu na toj trasi , za biciKliste?

Gost
Jaisamojainikovisesemmenejeldovoljnodugusernamesad
23.08.2023 21:35

Falim te boze da neko misli na bicikliste u ovoj drzavi. Jos kad bi postavili prokletu cesmu na svakih 10/15km bar, pa da ne riknemo od zedji kao kad vozimo biciklistickom do Celareva.

Gost
Pravi biciklista
26.08.2023 11:02

Postoji deo biciklističke opreme koji se zove bidon ili boca za vodu. Svaki pravi biciklista ima to na svom biciklu. Ako nema na biciklu, onda nosi u rancu, zadnjem džepu dresa ili već kako može. Poenta je da ta udaljenost nije toliko velika, da ne može da se pređe bez česme. Ne ideš kroz Saharu ili Gobi. Ideš 20 km, pobogu. To izvozaš za sat vremena. Čak i da nemaš vodu kod sebe, pa je ok. Ne vidim razlog za dramu.

Gost
mr NS
24.08.2023 04:37

Samo Da ne krenu tude i motori i kola kakva , to bi bilo bezveze onda…

Gost
Peki
24.08.2023 09:46

Svaka cast,bice tu puno bahatih automobilista,oduzimati im vozilo bez prava zalbe i jos malko udariti po dzepu i eto kulture

Gost
Pjotr
24.08.2023 11:02
Odgovori  Peki

Ko Apsolutno tačno.Bez sankcija neće biti ni bicikl. staza.

Gost
Djole
24.08.2023 13:00

Super. Sve to treba. Da li ste bili na Sajlovu koje je deo grada? Pa majke sa decom guraju kolica po putu. Pitanje je vremena kada će doći do nesreće. Tada će biti kasno

Gost
mr NS
24.08.2023 22:34
Odgovori  Djole

A tek onaj “kruzni tok” u Rumenackoj ulici ka Sajlovu, bez semafora pa i bez kamera … Treba to preci, kao pesak ili biciKlista…

Gost
Dora
24.08.2023 19:15

Sve je to lepo.Najveci problem je taj što na sto strane nesto počnete pa ne završite.Otkad je rečeno da će mo mi sa salajke biciklistickom stazom moći do limuna pored kanala.Poceli nesto da ruju i nista.Nedovrsena staza kod univera 21,jer se nezna gde se ona završava.Biciklisticka staza u Partizanskoj i onda odjednom biciklista kod prodavnice Kristal Nadje se oči u oči sa automobilima koji dolaze iz suprotnog pravca.I tako ima toga puno.Napravite neki plan pa ga i završite do kraja.

Gost
Realnost
24.08.2023 20:29

Samo reći Bravo i svaka čast! Svaka čast i za predloge koji se daju, svakako bi trebali da se razmotre a i uvaže! Ideja o česmama, nadstrešnicama sa klupama ili letnjikovcima za odmor su više nego dobrodošli, nedo Bog koja pumpa, skoro pa idealno, a to bi se moglo rešiti kao donacija firmi i opština gde prolaze staze, velika je šteta da sami sebi ne ulepšati život!!! Kako god Bravo!!!

Gost
Bane
25.08.2023 15:26

Bilo bi bolje da nam asfaltiratr ulice u Adicama i Veterniku da ne živimo u blatu i prašini kao u 15-tom veku.

Gost
Milorad
31.08.2023 01:52

Tako je obećana i staza Novi Sad – Kovilj, pa pojeo vuk magarca, više de ni ne spominje??!!

Povezane vesti