Foto: .facebook.com/jp.posta.rs

Na adresu naše redakcije stižu pritužbe građana zbog nesavesnog poslovanja kurira firme “PostExpress”. 

Naši sugrađani kažu da kuriri, umesto da sami primaocu uruče pošiljku, da dođu na vrata primaoca i tu predaju pakete, to ni ne pokušavaju nego – za njih lakše i jednostavnije – u poštansko sanduče ubacuju izveštaj o navodnom pokušaju dostave, nakon čega paket ostavljaju u najbližoj pošti. Zatim pošiljaoca obaveštavaju da su paket isporučili tokom tekućeg dana, iako to nije tačno jer su, umesto isporuke, u poštanske sandučiće ubacili dostavnice o pokušaju isporuke, uprkos tome što kuriri nisu ni pokušali da korisnicima zaista uruče pošiljku.

Onda građani moraju sami da idu u poštu, što je zbog trenutne epidemiološke situacije dugotrajan, iscrpljujući  i opasan postupak. Dugi redovi, distanca i višečasovno čekanje su česta slika. Nervozni građani nakon čekanja podižu paket i plaćaju poštarinu. Koliko je ovo česta situacija proverili smo ispred Limanske pošte gde se red protezao do Vojvođanske ulice. Većina građana u redu čekala je da podigne paket, iako je bilo i onih koji su čekali na druge usluge.

– Čekao sam kurira ceo dan, i odložio sam svoje privatne obaveze da bih na kraju dana zatekao ceduljicu u sandučetu – rekao je jedan od nezadovoljnih sugrađana.  Druga sugrađanka dodala je da ovo nije prvi put da se to dešava i da je već navikla na ove propuste. – Više puta sam čekala u redu sa ćerkicom jer nisam imala gde da je ostavim na čuvanje – rekla je nezadovoljna sugrađanka,koja takođe nije želela da se predstavi imenom i prezimenom, zbog bojazni od posledica.

“Stvaranje redova u vreme epidemije korona virusa svakako nije poželjno, a ovi redovi mogli bi biti smajeni ukoliko bi se kontrolisao rad kurira na terenu”.

Bilo je i onih koji su odustali od preuzimanja paketa i kažu da će sledeći put koristiti usluge drugih kurirskih službi. Povodom pritužbi građana, kontaktirali smo Poštu preko službene e mail adrese, ali odgovor nismo dobili. Čim stigne njihov odgovor, NS Uživo će ga objaviti.

Autor: Mirjana Mažić

136 Comments
najstariji
najnoviji najviše glasova
Inline Feedbacks
View all comments
Katarina
08/01/2021 12:55

Ovo je apsolutno tačno!!! Jako su nesavesni. Čak i ne pozovu na broj telefona koji su dužni da pozovu!

lola
08/01/2021 13:07
Reply to  Katarina

tacno. meni je bio rodjendan skoro i tri paketa sam cekala. ni jedanput nisu zvali samo sibnuli sms i onda satima u posti. sva sreca zene u glavnoj posti na salteru su prijatne i fine.

Stefan
08/01/2021 15:44
Reply to  lola

Nema vremena za poziv, ni za javljanje. (Ukoliko se poštuje radno vreme) Čak i taj sms je automatski inače ne bi ni stigao. Inače većina radi i prekovremeno i opet ne može da stigne da rqznese pakete ili da zove… Opet kažem, odgovornost je na onima koji ne žele da zapošlavaju ljude u službu a i one koje zaposle stave da rade na nekim ugovorima od po 20tak i kusur hiljada i oni odustanu posle par nedelja i tako u krug.

Spale
10/01/2021 07:00
Reply to  Stefan

Odustanu posle par dana, ne nedelja.

nenebl
13/01/2021 12:00
Reply to  Katarina

ti ljudi su podneli najteze breme pandemije. ne mogu da verujem koliko su ljudi sebicni i ponašaju se kao da okolnosti nisu izmenjene. evo da vam javim gospođo, nisu nesavesni, ne otaljavaju, ginu na poslu i oni su ljudi koji oboljevaju. sramota da se ponasate kao da je sve redovno, pa nije vanredno je i za korisnike i za posštu.
 

ns mama
08/01/2021 12:59

Postexpress je jos i dobar. D expres odavno brlja sa dostavama. Ja sam cekala posiljku 12 dana. Razumem da je guzva i da im mozda treba vise od dana da dostave posuljku, ali bezobrazluk ne mogu da tolerisem. Cekajuci paket koji je preuzet 24.12. dobijam poruku 28.12. da je kurir bio i da sam odbila posiljku???!!!! A ja kao na iglama cekam poklon za dete… Da ne duzim vise sta se tu sve jos izdesavalo paket sam preuzela 06.01. na paketomatu…

Ilija
08/01/2021 14:12
Reply to  ns mama

Na detelinari d expres jos i najbolji… uredno nazovu dodju do stana ne ulaza i isporuce. Postexpress poslednji put hteo sebi da uzme 200kinti vise naznaceno bilo do 12h da stigne paket stigao sa 3 dana zakasnjenja oko 15:30h

Mixer
10/01/2021 07:02
Reply to  Ilija

Da nema njih drugi bi te drali x10.

Jelena
08/01/2021 13:04

Tako je svuda, ne samo u NS.

Игор
08/01/2021 13:07

Најгоре ми је када ми тако не уруче позив за суд а не видим га у сандучету па не стигнем да га подигнем у пошти, и онда чекам пола године да закажу ново рочиште. Да живим на неком високом спрату без лифта него први спрат и носи коверту и без трунке савести напише како никога није било кући, а сигуран сам 100% да сам у том периоду био у стану! Само да сретнем тог господина поштара свашта ћу му “рећи”!
Где су нестали поштари који су били културни и фини? Увек су били радо виђени гости, сећам се као дете да су улазили да попију кафу и ракијицу када доносе било добре вести или лоше а да не спомињем комшије пензионере који су их увек частили помало… Сада нашкраба време и убаци картоне у сандучиће и оде што пре да не налети на неког! А сада још треба чекати испред поште јер мора да се држи дистанца а напољу није баш пријатно, поготово за старије особе! Срамота је то што раде!!!

Poštar
08/01/2021 13:35
Reply to  Игор

Ne lupaj

Stefan
08/01/2021 15:46
Reply to  Игор

Druže većina tih poštara koji danas rade su ugovorci, neprovereni, i jedini koji žele da rade za platu od 200e na ugovoru… Starih poštara je vrlo malo a oni koji su ostali nemaju vremena više za kafe na žalost jer vuču duple reone od normiranih… Tužno.

Postarce
08/01/2021 17:01
Reply to  Игор

Pa ti lepo gledaj u sanduce a ne jednom nedeljno pa ti uvek drugi kriv …sramota !

Nikola
08/01/2021 19:46
Reply to  Игор

Poštaru više vremena treba da ispiše izveštaj nego da uruči pošiljku, tako da ne seri

Vanja
08/01/2021 22:41
Reply to  Nikola

Doživela sam da sedim na terasi (živim u kući, pa tu tek nema izgovora) i gledam kako poštar ubacuje u sanduče spremno ispisane papiriće, kod mene i još troje komšija, a da nije ni pokušao da uđe. Kad sam ga pitala šta to radi, on mi ladno kaže :”mislio sam da niste kući”.. Ne zezaj ‍♀️

Poštarčina
09/01/2021 15:08
Reply to  Игор

E to je kad ne vidiš šumu od drveta… Poštari su toliko opterećeni da nemaju vremena da prostite za pišanje a kamoli za ispijanje kafica, davno prošlo vreme. Nose po dva reona a samo jedan da nose ima da se narade. I niko tu ne vidi da je problem u lošoj organizaciji, velikom manjku radnika, ali udri po poštaru jer ti je on tu na dohvat ruke a oni koji su odgovorni su negde gore i za tebe nevidljivi. Ako neko stvarno hoće da nešto reši onda bi trebalo da se obrati na drugu adresu, direktoru i šefovima. I da,… Učitaj još »

nenebl
13/01/2021 12:08
Reply to  Poštarčina

ako je iko dobronameran , lajkovaće ovaj komentar. poslednjih godina sva javna preduzeća bila su pod uredbom o zabrani zapošljavanja, kako su se dovijali da popune redove, sam bog zna… na odredjeno, neodredjeno, ovako , onako. pritom, rampa i za podizanje plata… tek da se razumemo, nema veze sa sefovima vec sa opstim stanjem, kje je vrlo vidljivo, ne kolega dragi, uopšte nije nevidljivo… a onda ova pošast, pa i poštari su ljudi, nisu supermeni.

Mili NS
09/01/2021 23:13
Reply to  Игор

Igore” ima jos ljudi sa takvim, losim ,iskustvom u NS. Posta, pisarnica suda… profesionalnost i dobronamernost im je krajnje sumnjiva,mislim.

Mixer
10/01/2021 17:20
Reply to  Игор

Koje si ti govno.

Dejan
11/01/2021 23:04
Reply to  Игор

Ti ne pravi prekrsaje I neces imati takvih problema

Goran
26/03/2021 07:05
Reply to  Игор

nestali su kad su došla obrazovana gospoda koja znaju da poštaru ili dostavljaču spoje 2 reona gde on radi I to 10 sati ali ne može da postigne, a drugi vodi statistiku produktivnosti I piše za 8 sati rada 150 posto produktivnosti i poštare više ne zapošljavaju

Jelena
08/01/2021 13:09

O da!Stigao sms da mi donosi paket-bila ceo dan kod kuce.Ni pokusali dostavu a ucece sms da nisam bila na adresi!Poslala zalbu preko onog formulara koji verovatno ni ne gledaju-nema odgivora.Da po ovom ludom vremenu stojim u redu nema sanse!Vratili paket drugarici i morala da plati duplu postarinu!Samo kradja da se malo popuni budzet!

Darko
08/01/2021 13:11

Dailyexpress isto radi zadnjih par meseci, tako im isplativije!
U selima i ne pokusavaju isporuku, samo naprave povrat paketa, kao da primaoca nije bilo na adresi. A oni ti svoju “uslugu” lepo naplate. Srbija – zemlja prevaranata.

Nemanja
08/01/2021 15:28
Reply to  Darko

Da, ali oni su privatna firma

Violeta
08/01/2021 13:17

Nisu samo kuriri problem, nakon isteka roka isporuke ja sam zvala više puta broj 0800 100 808 i dobila informaciju da pošiljka sigurno stiže do 15 h tog dana, a stigla je za 5 dana. Plaćena kao HITNA sa garantovanom isporukom do 12h. Na protestni mejl sam dobila odgovor da je nakon što su primili pošiljku, garantovali rok isporuke 24 časa, i naplatili je, izbio kovid-19 i jako mnogo zaposlenih otvorilo bolovanje.

NEBOJSA
08/01/2021 13:21

CISTA PREVARA ! JA TO DOZIVLJAVAM VEC NEKOLIKO PUTA ! ZNAJU DA NAPLATE USLUGU BRZE POSTE A MOZETE JE PODICI U POSTI ! ZA STA MI PLACAMO USLUGU ? OVO JE CIST LOPOVLUK ! NEMAMO DOVOLJNO KURIRA -TO JE NJIHOV ODGOVOR . JOS BANDITI NAPLACUJU OD SKORA LEZARINU U POSTI ! A ONI KOJI NAM SALJU PROIZVODE ODGOVARAJU DA IMAJU UGOVOR SA NJIMA ! NE NARUCUJEM VISE ONO STO IDE POST EXSPRES !

Mixer
10/01/2021 17:06
Reply to  NEBOJSA

braVO

Plovak
08/01/2021 13:21

Tačno je,ostave da preuzmeš u pošti.
Ovde treba napomenuti da se jedna kurirska služba mora dobro kotirati na tržištu i danas,sutra da kupi postexpress,bato će srediti

Жељко
08/01/2021 13:23

Све само не БЕКС … Сваки пут сам имао неки проблем …. Или неће да дође горе или оштете робу ( види се отисак ђона ) или не дођу уоппте а кажу да су били …. Ипак су ови најгори !!!

Mirko
08/01/2021 13:28

Gradjani nemaju predstavu da je kuriru post expressa norma 65 pošiljka a svakodnevno im se zaduži čak i preko 130 pošiljka…Problem sa nedostatkom izvršilaca postojao je i pre epidemije, setitete se da su radnici Pošte dva puta obustavljali rad a jedan od dva glavna zahteva je bio prijem novih izvršilaca, što nikada nije ispunjeno. Sada u vremenu pandemije, kada je veliki broj izvršioca odsutno zbog zaraze, problemi sa nedostatkom radne snage su još vidljiviji. Dragi korisnici, molimo za razumijevanje, i mi smo ljudi od krvi i mesa, jedan radnik ne postiže da uradi posao za dvojicu, mi razumemo vaše nezadovoljstvo… Učitaj još »

Violeta
08/01/2021 17:20
Reply to  Mirko

Ako je to tačno, zašto službenici pošte pri preuzimanju pošiljki garantuju rok isporuke i naplaćuju ga? Zašto ne jave da je došlo do kašnjenja i dogovore novi rok isporuke? I zašto kurir sa pošiljkom ne isplati i umanjenje poštarine i penale zbog nemogućnosti pružanja naplaćene usluge u garantovanom roku? Nije teško biti čovek i ispoštovati drugo ljudsko biće, treba samo malo dobre volje.

Mirko
08/01/2021 20:21
Reply to  Violeta

Poštovana,
Sluzbenik Pošte radi po propisima firme…kurir PE isto, ne možete očekivati od kurira da smanji iznos poštarine ili plati penale zbog prekoračenja roka…a svo kašnjenje je prouzrokovano nedovoljnim brojem izvršilaca, vozila i opreme za šta su isključivo odgovorni rukovodstvo Pošte i Vlada RS.

Violeta
08/01/2021 22:26
Reply to  Mirko

Tačno, službenik pošte je zaposlen u Pošti i sve probleme u svom radu mora da reši sa rukovodstvom Pošte, unutar Pošte, a ne preko naroda koji samo traži ono što je platio svojim teško zarađenim novcem. Posebno u vreme ovakve krize kad je mnogim ljudima ugrožen posao i životna egzistencija zbog kovida. Nekim ljudima je isporuka u garantovanom roku od životnog značaja, neke firme zbog toga ne mogu da posluju, ne mogu da isplate radnike, radnici ne mogu da prehrane porodice…a radnici Pošte se žale što imaju povećan obim posla u vreme ovakve krize dok mnogi gube posao i nije… Učitaj još »

Mirko
09/01/2021 10:55
Reply to  Violeta

Poštovana, Radnici Pošte su pre pandemije dva puta obustavljali rad i zahtevali od rukovodstva i Vlade RS da se reše problemi u preduzeću. Oba puta smo izigrani, obećan nam je prijem radnika, što do današnjeg dana nije ispunjeno. Problemi sa nedostatkom izvršilaca su još više izašli na videlo tokom pandemije, jer je veliki broj radnika zaražen. Vi ste, kao i ostali korisnici opravdano nezadovoljni uslugom, ali opet da Vam naglasim da radnici nisu krivci već rukovodstvo Pošte i Vlada RS. Radnici su više puta pokušali bezuspešno da reše problem.

Bilja
09/01/2021 11:11
Reply to  Violeta

I vi ste stanovnik Rep. Srbije, pa sigurno ne rešavate svoje probleme sa Vladom jer oni nemaju sluha za to…suvišete ste mali da bi se čuo vaš glas….ili nigde ne radite, pa ne nemate pojma koliko rukovodstvo želi da čuje šta imate reci….mnogo nebuloza i svega pišete ne samo vi , već mnogi…morate poznavati proces rada bilo gde kako bi uopšte mogli komentarisati…. I nebi se iznenadila da je i ovaj članak, kao i mnoge druge stvari namerno objavljen kako bi se pošta sto pre predala nekom u privatne ruke…

Violeta
09/01/2021 16:09
Reply to  Bilja

tvoja pretpostavka je potpuno pogrešna, radim u privatnoj firmi i znam šta znači prekovremeni rad da bi se ispoštovao rok, inače ništa od naplate, ništa od plata … kod privatnika ne postoji izgovor ni opravdanje za neurađen posao. nažalost nismo svi zaposleni u državnim firmama sa garantovanom platom za neurađen posao

Mixer
10/01/2021 17:14
Reply to  Violeta

Obim posla tvoje privatne firme prema obimu posla koji posta ima plus slozenost posla i mreze ne budi smesna. Cena usluge poste je premala treba biti duplo skuplja, a rok urucenja negarantovan.

Last edited 3 meseci ranije by Mixer
Violeta
14/01/2021 17:28
Reply to  Mixer

Cenu poštarine je odredila Pošta, a ne ja…ako imaš dokaze da treba da bude veća, obrati se Pošti.

Mixer
10/01/2021 17:10
Reply to  Violeta

Koja si ti vestica.

Kuriri unistise Post Express...
09/01/2021 13:42
Reply to  Violeta

Svi mi trebamo traziti povracaj novca ako ne bude isporuceno na vreme i na kucnoj adresi. Mi placamo uslugu a nismo usluzeni. Nas ne interesuje da li oni imaju dovoljno kurira ili ne. To je njihov problem a ne nas. Mi posti placamo punu cenu dostave. Previse su postali bezobrazni. Jednom sam porucila zicanu ogradu za pse. Prilicno je teska, samim tim i dostava je bila velika. Nisu mi ni papir ostavili u sanducetu. Ni poruka nije stigla. Zvala sam prodavca, zena kaze da je poslala pre par dana. Odem do poste, ograda je tamo. Zamalo da bude vracena prodavcu.… Učitaj još »

Mirko
09/01/2021 14:58

Potpuno se slažem sa Vama da treba da zahtevate da se usluga koja je plaćena realizuje na kvalitetan način. Ukoliko se se odradi imate puno pravo da tražite naknadu troškova, povraćaj sredstava… Ne slažem se sa vama da kuriri uništavaju Poštu. Poštu uništava rukovodstvo, uz odobrenje Vlade RS koja sve posmatra i ne preduzima ništa povodom uništenja preduzeća od javnog značaja.

Violeta
09/01/2021 17:41

Potpuno ste u pravu, ako pošta ne može da pruži uslugu ne sme da je naplati, ako je već naplatila onda mora da je pruži u zadatom roku i kvalitetu i nikakvi izgovori i opravdanja ne postoje. Na sajtu post expressa postoji formular za naknadu štete, informacija da vam pripada trostruki iznos koji ste platili u slučaju kašnjenja i uputstvo gde i kome dostaviti, može i mejl, ne mora se ići u poštu.

Poštarčina
09/01/2021 15:28
Reply to  Violeta

Ne garantuje rokove radnik na šalteru niti dostavljač već pošta kao preduzeće.
Ne može dostavljač umanjivati račun iz bilo kojih razloga već mora naplatiti onoliko koliko piše na zaduženju.
Ne može dostavljač doneti pošiljku koju nije ni zadužio itd itd itd…
Za sve ono čime niste zadovoljni, kašnjenjem, naplaćenim iznosom novca i sl. (ako želite zadovoljštinu) obraćate se službi za reklamacije, a ako znate ovde komentarisati verovatno znate na netu pronaći i taj broj telefona.
Prijatan dan.

Violeta
14/01/2021 20:06
Reply to  Poštarčina

radnik na šalteru i dostavljač su zaposleni u Pošti, nisu pojedinci već predstavljaju Poštu …a što se tiče reklamacije i zahteva za naknadu štete, to je već predato, hvala što brinete o pravima potrošača

lemilica
17/01/2021 01:40
Reply to  Violeta

Znas sta sam ja dobio kad sam pricao kakvo je stanje na terenu i kad sam slucajno izustio da rukovodstvo nema sluha.
Dobio sam po nosu dobio sam mobing od malih sujetnih ljudi…

Mixer
10/01/2021 17:09
Reply to  Violeta

Treba da pise NIJE GARANTOVAN ROK URUCENJA, sve bi bilo reseno sve posiljke do 19h.

Violeta
14/01/2021 20:24
Reply to  Mixer

Ali Pošta dodatno naplaćuje garantovani rok isporuke. Nije ista cena za isporuku do 12 i do 19h. Samo u međunarodnom saobraćaju rok je očekivan a ne garantovan.

Vlado
08/01/2021 13:32

I ja imam takvo isto iskustvo sa post expresom. Zivim na selu,sve nas postar zna tamo i gde zivimo i gde radimo. A opet dobijemo papirce da nismo na adresi a stavim adresu firme gde radi 40 radnika od 7 do 17h.

Ddex
08/01/2021 13:38

Ljudi… shvatite da za tu platu niko normalan ne radi.. ostaju samo oni koje niko drugi ne prima na posao..a ljubaznost nestaje sa obimom posla
City express jedini koji nesto i rade, i uglavnom se svodi na dogovor sa kurirom.. nedjete se , zavrsite posao.. svi zadovoljni

Bivsi kurir zadovoljnog terena , iskustvo pokazalo svoje

Last edited 3 meseci ranije by Ddex
Jovan
08/01/2021 13:39

Eh sada….licno sam bio prisutan kada je postar bio na adresi komisije da mu uruči paket,kapija zaklucana i mala i velika,zvonio na interfon,niko ne izlazi,pokazuje mi telefon da ga je zvao 4 puta,bio zauzet broj…ja ga pozivam isto br zauzet…postar Kaze,neka vratiću se kasnije a na motoru preko 20 paketa,jedva vozi….dosao je posle 40-ak min ponovo ga zvali nije se javljao….postar mu ostavio izv u sanduče i otosao….Sutradan ga je taj isti primalac prijavio kako uopšte nije dolazio i zvao i napravio mu probleme… Ja Cu licno odneti snimak ako treba sa kamera gde se jasno vidi vreme i postar… Učitaj još »

Zoki
08/01/2021 13:46

Bilo je i slucaj kod mene da sam cekao paket ceo dan i ubacuje mi postar papir da podignem posiljku jer nisam bio na adresi… a dostave nije bilo posto imam sigurnosne kamere i proverio sam unazad 3 dana…

Dada
08/01/2021 16:17
Reply to  Zoki

Pa ko Vam je onda ubacio obaveštenje ili kako kažete papur, ako se na snimku ne vidi poštar da je bio?

Ssxy
08/01/2021 18:16
Reply to  Dada

Dao poštar komšiji da ubaci u sanduče

Kuriri unistise Post Express...
09/01/2021 13:53
Reply to  Dada

Nece kuriri da gube vreme na isporucivanje paketa… Na potpise da ste preuzeli paket. Na naplatu i vracanje kusura…. Za to mu treba nekoliko minuta a za ubacivanje obavestenja samo par sekundi… Pa tako njima dvadesetak-tridesetak i eto mu ustede vremena… Preko nasih ledja, naravno

Nenad
08/01/2021 13:48

To je zato sto lezarinu moras da platis
Cuvanje posiljke koja nije isporucena se placa
Tako da to je jedini razlog da bi se uzelo vise novca
To je to

Mirko
08/01/2021 16:52
Reply to  Nenad

Grešite, jedini razlog je što Pošta nema dovoljno radnika i vozila, a u poslednje vreme obim posla se dosta povećao…a dodatne probleme stvara i veliki broj kurira koji su na bolovanju zbog pandemije…

Violeta
14/01/2021 17:31
Reply to  Mirko

A ima dovoljno radnika da unapred naplati uslugu?

S.
08/01/2021 13:48

Ne negiram da postoje problemi ali postoje i drugacija iskustva. Ja sam u decembru imao dva puta prijem posiljke i oba puta me kurir pozvao telefonom, ja sisao ispred zgrade i primio posiljku.
Ono sto mi se nije svidelo je sto kad sam pitao da li trebam nesto potpisati on je rekao da ne treba jer je on vec potpisao.

lemi
08/01/2021 20:45
Reply to  S.

Pa ako vise volis da pipas hemijsku olovku koju je pola grada pipalo.
Sad u doba korone…
Slobodno samo izvoli sledeci put potpisi sam .

S.
14/01/2021 13:39
Reply to  lemi

Lako cu ja oprati ruke. Od pipanja se neces zaraziti ako ne pipas i lice posle toga.
A ako mi on potpisuje, moze i da mi ne uruci.

lemi
17/01/2021 01:45
Reply to  S.

I ti mozes da se zalis ako ti ne uruci a uzme je.
Nema mo sredstva za dezinfekciju na terenu od kad je pocelo ovo dobili smo samo jednu tubu anti bakteriskog gela od 150 militara…
 

Bojke
08/01/2021 14:31

Čekam kurira postexpresa, zvoni neko na ulaz zgrade, pogledam na kameru kad kurir, još se javim na interfon i kažem otvoreno (da zna da sam tu), prodje 15min niko se ne penje, sidjem do sanduceta i tu cedulja da preuzmem paket u pošti. 2x išao do pošte ali je tolika gužva da nije vredelo čekati, pa treći put je ispalo još gore sto se tice čekanja, posle sam čekao 10min da nadju paket jer je zaveden pod pogrešnim brojem… Katastrofa kako radi pošta, počev od dostava sa aliexpresa gde smo zavedeni u crno jer se paketi dostavljaju po 2-3 meseca… Učitaj još »

Darko
08/01/2021 15:57
Reply to  Bojke

Plati DHL pa nek ti donese za 10 dana paket sa alija

Kuriri unistise Post Express...
09/01/2021 13:57
Reply to  Bojke

A za AliExpress su nas tek unistili. O tome bolje i ne pricati….

Poštarčina
09/01/2021 15:37
Reply to  Bojke

Na crnoj listi Alija smo zbog toga što ljudi prime pošiljku, ali na Aliju otvore dispute sa obrazloženjem da pošiljka nije stigla i dobiju i robu i povrat novca. Lično poznajem neke koji to rade.

Kinez
08/01/2021 14:37

Tacno, bas za postu kod limanske pijace. Samo papiric u sanducetu na kom pise datum kada je ostavljen ali ne i vreme. Po vremenu bih mogao da dokazem da sam bio u stanu ali dzabe kad nije popunjeno. Reptili, ni za glavu ni za rep…
Neko spakuje robu na komad i posalje sa druge strane sveta, i onda upadne u smrdljivu postu Srbije

Brzi
08/01/2021 19:04
Reply to  Kinez

Liman do Tokya

Ima se moze se
08/01/2021 14:42

Dajte sns botovima da raznose pakete. Vec imaju sve podatke i znaju ko je kad kuci, i dobijaju platu od drzavne firme. Bar neke koristi od njih

Mimi
08/01/2021 15:10

Ljudi malo se informisite!!! Korona je… vandredno stanje jos uvek traje… sedite kod kuce i narucujete on line, a pola poste tj kurira i postara je na bolovanju zbog korone. Nema dovoljan broj ljudi da sve to isporuci. Pola vas su podstanari, nemate obelezeno ni sanduce ni interfon, pola vas se ne javlja kad zovu… znam da vas to neinteresuje, ali i oni su ljudi, pa ne mogu fizicki da postignu da podele posiljke. Problem je malo veci i siri, a oni su poslednja karika na kojima se lomi vase nezadovoljstvo! Ko god novi dodje da radi, pobegne glavom bez… Učitaj još »

Ssxy
08/01/2021 18:27
Reply to  Mimi

Nek objave sad ovo kao udarnu vest ako smeju… sve tačno. Poz iz 138

Stefan
08/01/2021 15:40

Evo odgovora totalno iskrenog. Građani neka idu u druge kurirske službe jer će situacija u pošti biti sve gora i gora. Kuriri su tu najmanje krivi. Nema ih dovoljno a paketi se primaju. Znači primaš nešto što ne možeš da uručiš u datom roku zbog nedostatka izvršilaca. Sistematski se radi na uništavanju ovog preduzeća već duži niz godina. Ko želi i dalje da šalje preko pošte mora da zna da će najverovatnije ili pošiljka kasniti ili neće ni biti pokušana dostava već će morati po nju… Krivci su na vrhu.

pemi
08/01/2021 20:51
Reply to  Stefan

Tako je !
Ja sam za moju manju kritiku rukovodeceg organa dobio 3 nedelje mobinga i izivljavanja kao nagradu…

Spale
08/01/2021 16:12

Bravo Mimi sve si lepo rekla, masa ljudi zarazena koronom narucuje, a kuriri moraju do praga da im donesu posiljku, a ljudu narucioci su mnogo bezobrazni cast izuzecima, u doba korone posao raste SRAMOTA. Treba cenu dostave duplirati pa se onda zalite. Kamioni u jutru kasne kuriri kasne zbog toga i po 2 sata, a vi samo narucujete. Idite do prodavnice pa kupite i platite i prevoz i ostale troskove pa cete da vidite, a vi se zakacite za racunar i samo narucujete. Pored toga kuriri moraju da nose SBB ugovore 30-50 adresa, u proseku utorkom imaju od 110 do… Učitaj još »

Vanja
08/01/2021 22:49
Reply to  Spale

Cena je već podignuta… Ležarina se naplaćuje, a usluge sve gore. Ja razumem donekle i kurire, al nije ni narod kriv što pošta neće da zaposli više radnika. Bitno da su uslugu naplatili, a narod ide u poštu da čeka u redu, za nešto što su platili poštarinu

Kuriri unistise Post Express...
09/01/2021 14:04
Reply to  Vanja

Tako je. Koliko posta para uzme od dostave tih paketa… To su gromne cifre. Neka onda zaposljavaju kurire, porucioci nisu nista krivi. Uredno plate dostavu a ne dobiju paket

Spale
10/01/2021 11:17

Dolaze ljudi i beze posle 2 dana. Posao je pretezak i ljudi su teski. Cesto kazu nisam kod kuce dodji na drugu adresu i zale se kontrolorima. Kurir kriv. Posiljka na adresu bb telefon los oni se zale u posti. Onaj ko salje mora da proveri telefon na posiljki. Nisu kuriri vidoviti. A i vanredno je stanje haos ljudi treba malo da smanje sa posiljkama.

Violeta
09/01/2021 10:59
Reply to  Spale

Pošta nije socijalna i humanitarna ustanova već svoje usluge naplaćuje. Ako ne može da pruži uslugu, ne treba ni da je naplati. Narod ima PRAVO da dobije ono što je platio !!!

Spale
09/01/2021 20:07
Reply to  Violeta

Zato cene treba povecati minimum jos 200 dinara da niko nista ne narucuje u vreme pandemije. Razmislite kurir vam prenese koronu zbog vase posiljke, a vi prenesete vasoj porodici. A mnogo je zarazenih kurira i obicnim virusom, a ne samo koronom. Rade od 6h do 19h utorkom. Sledeci dan dolaze umorni tako par dana. Pa sledeca nedelja……..

Last edited 3 meseci ranije by Spale
Nikolica
08/01/2021 16:25

Dva puta mi se desilo da me kurir probudi interfonom da mu otvorim i da mi tom prilikom ostavi izveštaj da me nije našao na adresi.

Napominjem da smo tim ljudima iz državne kase (samim tim i iz naših džepova) dali povećanja plate nakon prošlogodišnjih protesta (čast izuzecima, kojih je jako malo).

Imao sam minimum 20-ak situacija gde su pravili takve gluposti. Jedna pošiljka mi se čak vratila za Kinu zbog njih.

Mirko
08/01/2021 17:01
Reply to  Nikolica

Povećanje smo posle protesta dobili ali smo opet više od 20000 din. ispod republičkog proseka…pored povećanja obustavilu smo rad i tražili prijem radnika…što nam je Vlada RS obećala a obećanje nikad nije ispunjeno…odatle nastaju problemi sa nedovoljnim brojem izvršilaca, a sada zbog Korone i bolovanja radnika problem je još veći.

Savrad
08/01/2021 17:19
Reply to  Nikolica

Nikolice neplaćate vi gradjani nas tj. poštu, niti ste nam vi gradjani podigli plate nego naše preduzeće je samofinansirajuće te stoga vlada kojoj ide, barem je išla do skoro skoro 70% naše zarade reguliše naše plate kapiraš sada. Nemoj da iznosiš gluposti kad moram da kažem jer nemaš pojma o čemu pričaš. Nemate vi pojma većina vas o čemu se radi ali ste puni gneva i frustracije koje iznosite na nesrećne ljudi koji teško zaradjuju za svoje plate a bi vi bili srećni da vam stignu stvari na vrata.

Spale
08/01/2021 21:01
Reply to  Savrad

Bravo

Neko
08/01/2021 17:25
Reply to  Nikolica

Prvo se informiši pa komentariši. Ništa Pošti i poštari a nije dato iz budžeta (niti iz nečijeg džepa). Pošta je Javni preduzeće, a ne budžetski korisnik.
U Pošti ima problema, ali neće biti rešeni ako se pišu pogrešne informacije.

Xaxa
08/01/2021 17:30
Reply to  Nikolica

Cuo je da si pozitivan pa zbrisao.

Kum
08/01/2021 19:03
Reply to  Nikolica

Niko ništa nije dao pošti zato što je pošta jedino javno preduzeće koje samo sebe finansira. 50% godišnjeg profita pošte uzima država kako bi finansirala gubitaška preduzeća kao što su srbijagas, elektroprivreda itd. Inače radnici tih firmi imaju veće plate nego u poštari bar za dvadeset hiljada. Tako da nemoj da pričaš gluposti s obzirom da nemaš pojma kako sistem funkcioniše.

Violeta
09/01/2021 17:48
Reply to  Kum

sistem funkcioniše ovako: ako je Pošta UNAPRED naplatila uslugu, mora da je pruži i nema izgovora i opravdanja. Ako ne može, neka ne naplaćuje unapred.

Mixer
10/01/2021 11:09
Reply to  Violeta

Bravo usluga treba da poskupi 100% pa se onda zali ovako se zalite za sicu 300dinara. Ne cenite vi tu uslugu.

Peki
11/01/2021 21:27
Reply to  Violeta

Za 200 kinti ti je bar stigla u grad gde si poslao. I to je dovoljno. Pošqlji busom, moraš dati 500 kinti. Za 200 kinti mislite da brišete pod sa poštarima, a država lapa da ti za ‘leba ne ostane!

Violeta
20/01/2021 18:11
Reply to  Peki

Cenu je odredila Posta, i nema cenkanja, ako imas dokaz da treba da bude veca, ti se njima obrati. Nije stvar u ceni nego u principu.

Boban
09/01/2021 17:59
Reply to  Nikolica

Ti si dao iz tvog džepa hhahaha

Peki
11/01/2021 21:22
Reply to  Nikolica

Nije od tvojih para budi siguran. Od tvoje love se asfaltiraju putevi i sređuju trgovi!

Natasa
08/01/2021 16:37

Meni se paket vratio i kurir je na paketu napisao da niko nista nije porucio, sto je laz! Poslala sam prijatelju svoj paket, nije mogao to da kaze jer ga ocekuje, a njega nisu ni pozvali na telefon nego su samo napisali da je odbio da primi. Morala sam da platim duplu postarinu, odnosno 470 din. Saljem im zahtev za naknadu stete, ali nesto mi se cini kao da ih nece biti briga…

Maki
08/01/2021 16:47

Moj tata radi u pošti znam svaku situaciju šta se dešava.Ako se seća te da su štrajkovali svašta su im obećali od toga sto su teli ništa nisu dobili a bitno da im je obećano takodje njikov posao nije da zovu ljude dal su oni kući ili nisu ako znaju da treba paket da stigne treba ti ljudi da budu kuci takodje njihova dobra volja dal ce da jave ili nece a pogotovo sto njihovo nije da se penju do stana bitno da dodju do adrese a ljudi neka sidju a ne sve na tacni da im bude takodje znam… Učitaj još »

Kuriri unistise Post Express...
09/01/2021 18:43
Reply to  Maki

Balavac, nauci prvo da pises… Gramatiku posebno… Mi placamo da nam donesu na vrata a ne ispred ove ili one zgrade, radnje ili u nekoj ulici pored… Tako da, ne lupaj u prazno… I tvoj tata prima platu od novca koi mi dajemo za pakete koje nam ti isti kuriri ne donose, nego sami moramo po njih u postu. Ako posta nije sposobna da odradi posao kako treba nemoj ni da kobajagi vrse dostavu. Kuriri imaju problem sa svojim poslodavcem a mi ni krivi ni duzni i sa kuririma i sa postom. Mi samo trazimo ono sto smo platili. Dostavu… Učitaj još »

Mixer
10/01/2021 11:06

Tebi dostavu treba naplatiti 200% posto vise, jer realno da si ti za taj paket sam otisao u drugi grad ti bi ga platio mnogo vise. Zaobidji postu idi u Bex,Axe,Royal, City oni su ti mnogo bolji. Izaberi njih kuriri su im fenomenalni narocito kad je posta u strajku.

Peki
11/01/2021 21:29

Imaš druge službe pa šalji brate.

lemi
17/01/2021 01:51

Nemaju smo kuriri problem sa svojim rukovodstvom i poslodavcem vec i ti.
Umesto sto si tolko napo kurire lepo transparent u ruke i ispred poste trazi smenu rukovodstva.
Sa novim rukovodstvom mozda dobijes i bolju uslugu.
Nenadertalac jedan .

Anka Damjanovic
08/01/2021 16:57

ovo je potpuno tacno!!!! ni ne pozovu na broj telefona pa da bar sidjem ne shvatam sto im ne daju sluzbene telefone pa nek zovu kad vec ne znaju interfon da koriste!!!! i par puta posle visecasovnog cekanja u redu sa se zalila salterusama da me spoje sa bekim kome mogu uputiti prigovor na rad kurira al svi slezu ramenima kao tako je kako je

Mirko
08/01/2021 20:10

Poštovana, žalba na rukovodioce što nisu dobro organizovali posao i što nema dovoljno kurira…Razumem da ste sa pravom ljuti, ali kurir je tu najmanje kriv…i kuriri su ljudi od krvi i mesa…ne stižu da podele sve pošiljke jer im konstantno daju duplo veći broj pošiljka nego što je propisano pravilnikom…

Boban
09/01/2021 18:05

Vređaš curo ni ne znaš šta ti znači šalteruša

Zoran
08/01/2021 18:15

U našoj Ptt treba DOBRA REORGANIZACIJA.
Malo više kontrole.
Ovo što rade poštari već prelazi u bezobrazluk.

Mirko
08/01/2021 20:05
Reply to  Zoran

Ovo što radi rukovodstvo Pošte prevazilazi bezobrazluk…ovo je klasičan mobing, zlostavljanje na radu kurira, kojima se dnevno zaduži i duplo više pošiljka nego što je propisano…kako očekivati da jedan radnik kvalitetno obavi posao za dva radnika u propisanom radnom vremenu? Da ne pominjem svakodnevno kašnjenje prispeća što prouzrokuje kasnije izlaske na rejone i još mnoge druge faktore za koje je odgovorno isključivo rukovodstvo a ne radnici!

Nikola
08/01/2021 20:40
Reply to  Zoran

Bezobrazluk je šta se radi kuririma, a ne šta kuriri rade, reorganizacija treba ptt-u odavno, al ne od dole nego od gore…..

lemi
08/01/2021 20:59
Reply to  Zoran

 
 

Last edited 3 meseci ranije by lemi
Saša
08/01/2021 19:02

Isti slučaj sam imao u Čačku gde mi kurir pošte ne samo da nije dostavio paket na kućnu adresu nego čak nije ni dolazio. Tek posle sedam dana pozvali su me iz lokalne pošte da dođem i preuzmem paket. Najgore u svemu tome je što kada sam otišao da preuzmem paket tražili su mi da pored osnovne poštarine platim i tz. ležarinu jer mi se ne mojom krivicom paket nalazio u pošti sedam dana. Katastrofa! Paket iz principa nisam hteo da podignem a što je najgore na žalbu koju sam uputio Pošti Srbije na e-mail niko nije do danas odgovorio… Učitaj još »

Nidži
08/01/2021 19:54
Reply to  Saša

Kao poštar znam da je ovo realna priča jer nam je poslovodstvo katastrofa, niko ne konsultuje nas kao radnike na terenu koji smo upoznati sa realnim mogućnostima dostave pošte, već nam neki debelguzi foteljaši bez radnog dana na terenu propisuju norme i organizuju posao, i ovim putem vam se izvinjavam u ime svih

Gavrilovic
08/01/2021 19:13

Ja sam dobio paketic

Nikola
08/01/2021 19:49

Kuriri ne otaljavaju posao, nego ih nema dovoljno, ovako po naslovu ispadne da su kuriri stoka, a oni se polomiše, pravi naslov je rukovodstvo Pošte neće da zaposli dovoljan broj radnika…..

Građanin
08/01/2021 20:21

Za platu za koju rade,dobro je da neko radi.

Tepa
08/01/2021 20:24

Treba jedan strajk u posti od dve do tri nedelje pa ce onda da kukate kako je posta zlatna jer drugi ne mogu da postignu nista od navedenog kad Posta stane

Nora
08/01/2021 20:30

Koliko gluposti i neistine3- užas… Korisnici očekuju od kurira da im se pošiiljka uruči na lokaciji gde se trenutno nalaze kada ih službenici pozovu a ne na navedenim adresama. Na adresnicama se ne nalaze tacni brojevi telefona a ocekuju poziv ili poruku. Ne žele da sidju do ulaznih vrata da bi im kurir isporucio pošiljku u centru grada gde nema ni jednog uslova za parkiranje kao i napuštanje vozila jer sami plaćaju kazne a ima ih mnogo. Broj telefona od kurira koji dobiju u poruci ne služi da bi ih zvali i uznemiravali već da bi se javili na isti… Učitaj još »

Đorđe
08/01/2021 21:49

Valjda i radnici Pošte Srbije smeju da se razbole, radimo sa pola kadra, a pola Srbija sedi kući i od dosade samo naručju. Dokle bre više, crkli smo. A nimalo razumevanja od vas. Obratite se našim nadležnim, jer to bi i nama pomoglo. Hvala. Umoran radnik pošte.

Mixer
09/01/2021 19:58
Reply to  Đorđe

Stoka voli da narucuje.

Jelena
08/01/2021 22:47

Istina! A poštarina im je najskuplja, kao avionom da dolazi. Sramota!

Mixer
09/01/2021 00:03
Reply to  Jelena

Idi pesaka do prodavnice u drugom gradu ustedi novac.

DominikW
09/01/2021 13:00
Reply to  Jelena

Gospodo,ja radim u posti kao dostavljac(postar) u jednom sremskom selu.posta nekad zna da nam stigne i u podne pa dok se zaduzis to vec bude 13h a dosao sam na posao pre 07h.vozila su u raspadu a vozači su gotovo svi napustili i otisli da rade druge poslove,tako da postu nema ko da razvozi po srbiji.kad krenes na dostavu imas oko 15-ak paketa koji ti verovatno nebi stali ni u gepek od auta a kamoli u korpu od bicikla a tu je jos i bar 30-ak preporucenih pisama i pride obicna posta pa vi sad vidite kako može NS poštar… Učitaj još »

lemi
17/01/2021 01:56
Reply to  DominikW

Interesuje ih kad neko treba da se sikanira i mobinguje.
tad ih interesuje kvalitet.

Boban
09/01/2021 18:07
Reply to  Jelena

Lažeš hhahaha

Nevena
08/01/2021 23:48

Ista situacija, ne moze niko da mi kaze da nisam bila kuci, kad imam bebu od 7 meseci i ne izlazim iz stana…i onda sve sa tom bebom moram da idem u postu da podignem posiljku. Od aprila je ta situacija

Mate mornar
09/01/2021 08:41

Meni razbili paket (ajvar) likovi iz postexpresa i nisu hteli da usvoje zalbu iako sam se zalio tri puta pismeno. Na paketu pisalo LOMLJIVO, paket bio umotan u puckavu foliju, papir i kutiju ali dzaba. Kazu da sam morao odmah na licu mesta da otvorim paket.. Sada sam naucio lekciju, i svaku put zadrzim kurira po 10 min dok ne otvorim paket i sve ne pregledam pa makar u paketu bio i nakovanj. Npr, neki dan sam kupio preko neta majicu i naravno da sam zadrzao kurira nekih 10 min dok nisam pregledao da nije i ona razbijena.. Lep osecaj hahahhaa

Mixer
09/01/2021 19:56
Reply to  Mate mornar

Debilu.

Peki
11/01/2021 21:33
Reply to  Mate mornar

Bravo! Ti si genije!

Poštarčina
14/01/2021 19:26
Reply to  Mate mornar

Baš bih voleo da probaš mene da zadržiš… Govedo, maltretiraš ljude kao da nemaju druga posla nego tvoj ajvar da kontrolišu. Paket nije tvoj i nema otvaranja sve dok ga ne platiš, a posle ga kontroliši ako hoćeš ceo bogovetni dan. I da ne umreš glup znaj da je to neadekvatno pakovanje, staklo se ne pakuje u “pucketave” folije već u debeli stiropor a onda u deblji tvrd karton. Bilo je bisera kao ti što običnu kartonsku kutiju natrpaju punu staklenih flaša, napišu “lomljivo” i onda se bune kad paket stigne kao srča. Hahahaha…

Vlada
09/01/2021 09:15

Po hiljaditi put pišem ,da sa postexpresom pošaljete nakovanj u susednu ulicu, stigao bi prekosutra polomljen kod primaoca.Gledao sam kako nogama pakuju pošiljke u kombi,nebrojano puta dobio cedulju i ako sam ih čekao,na svaku primedbu imali su debilno objašnjenje koje nema veze sa mozgom.Postoje i druge kurirske službe ,pa izvolite,menjajte kurira.

jegor23
09/01/2021 10:59

Kao prvo, već dugo vremena sve u ovoj zemlji je na niskim granama, ali najviše novinarstvo.Jer kako vidimo iz ovog teksta autor(Mirjana Mažić) je već donela presudu:Radnici pošte otaljavaju svoj posao i nesavesni su…Ali to nije ništa novo, pljuvanje po svojim sugrađanima je novi sport, posebno ako nisu zaštićeni.Međutim iz raznoraznih komentara se može videti da je samnjen broj izvršioca i da i u pošti ima obolelih od virusa i da je autor teksta ,,malo,, savesnije uradila posao verovatno bi to i sama saznala.Verovatno bi saznala i da pošta nije na budžetu već da uplaćuje u budžet Srbije dobit, pa… Učitaj još »

Duda
09/01/2021 10:59

Dragi nezadovoljni narode, zamislite i medju zaposlenima u pošti postoje oboleli od korone, ili pak onih koji su u izolaciji.. sve te ljude nema ko da zameni, plus se na sve to nadovezao decembar. Mesec kada se utrostrucuje količina paketa. I da ne zaboravim da napomenem tzv. On line kupovinu kojoj mnogi usled pandemije pribegavaju. Tako da pre nego što počnete da se žalite, zamislite jednog zaposlenog u pošti, koji na kraju radnog vremena saznaje da mu niko neće doći na smenu, jer nema ljudi.. I onda ostaje da radi ceo dan koji mu niko nikad neće platiti. Zamislite kurira,… Učitaj još »

Уместопоште
09/01/2021 12:51

И у Београду, на Врачару, се то мени баш догодило уочи Нове године. Пакет је 5 дана био у Пошти Србије а да нико о томе није доставио писану информацију ни обавештење. Достава пакета из суседне земље, била је унапред плаћена. Реакцијом пошиљаоца, отишли смо у наведену експозитуру поште, где смо добили инфо да нису они него нека друга експозитура је задужена за оакете, али се пакет ипак код њих налази. Брука! Срамота – зна ли у пошти Србије неко од надлежних шта та реч значи?

Mixer
10/01/2021 10:44

Trebao si sam otici do posiljaoca i preuzeti paket, sa takvim stavom tebi usluge poste i ne trebaju. Sledeci put uradi drugacije, lakse i tebi i posti.

Kuriri unistise Post Express...
09/01/2021 13:20

Istina. Ovako i u Nisu rade. Kuriri prave budale od nas. Odlozimo svoje obaveze da bi sacekali paket a paketa nema. Samo cedulja u sanducetu da je pokusana dostava. I zvala sam postu tj. njihove sefove koji se izvinjavaju. Sta ja imam od “Izvinite” kada ostavljam malu bebu kuci i cekam red u posti da podignem paket a platila sam dostavu na kucnoj adresi. Toliki bezobrazluk i bahatost, neverovatno… I to samo Post Express

Boban
09/01/2021 18:09

Lažeš ko još ostavlja bebu samu kući da bi išao u poštu bre nišlejka

Bokica
09/01/2021 14:21

Zamolila bih autorku teksta da se javno izvini svim kuririma, poštarima, šalterskim radnicima i svima koji su deo tehnologije. I da se obrati na pravu adresu, a to je rukovodstvo poste. Ti isti ljudi koje ste ovde ispljuvali, te iste ljude koje ste ovde predstavili kao neradnike su ljudi koji svoj posao rade odgovorno i savesno. Ti ljudi srce poste rade za dvoje, troje… Svojim kucama idu iscrpljeni u nadi da će neko da resi problem manjka ljudi, ali znate šta sutradan je opet isto. Zamislite Covid19 napada i ljude koji rade u postama! Zamislite oni nisu imuni na virus!… Učitaj još »

Dario
09/01/2021 21:41

Apsolutno tacno.Ja sam samo dobio sms u kome navode da je pristigla posiljka i da ocekujem isporuku. Od tada nista, da bi nakon vise od 5 dana od sms me nazvala sluzbenica iz poste i rekla da je posiljka vec 5 dana kod njih i da ce da je vrate!!! Brze bolje sam se organizovao,otisao i onda šok- naplatili su mi ja bih to nazvao “ležarinu”, jer sam troskove isporuke unapred platio! SRAMOTA!!!

Ivana
10/01/2021 13:23

Sve je apsolutno tacno. Najgora sluzba! Pacijenta sam morala odloziti jer mi paket nisu dostavili. Tek kad mi je palo na pamet da odem imam sta i da vidim. Telefon pritom iskljucuju!

Igor
10/01/2021 13:54

Стока лења, имам их на видео надзору како уђу у зграду испишу папир да нема никога у стану, убаце у сандуче и изађу

Last edited 3 meseci ranije by Igor
Ružica
11/01/2021 08:39

Ubedljivo je najgori Bex!!! Uopšte ne pokušaju dostavu, već vrate nazad pošiljaocu, pod izgovorom da “nije uspela dostava”. Kasnije se izvinjavaju, jer je kurir greškom vratio, a onda to ponovo urade kod druge pošiljke. Sve ostale kurirske službe, uključujući i “Post Express” su daleko bolje od Bexa.

Kurir
17/01/2021 00:08

Mirjana,sram da vas bude,u svakoj prici postoje dve strane, vi ste osudili. Kurir sam brze poste,radim kao konj,predvidjeno je da vozim 60 adresa. Od pocetka pandemije u proseku vozim 100,kao i vecina kolega,bez preuzimanja,radno vreme mi je od 6.30h do 15h,kao i vecini kurirskih sluzbi izuzev post-expresa,imaju dve smene,kuci ne dolazim pre 18h,uglavnom u to doba i doruckujem. Ko god ima malo mozga,savesti,razumevanja,na obim posla koji imamo moze sam da zakljuci koliko se radi i nisu svi kuriri isti, u mom centru trudimo se da se sve isporuci sto stigne tog dana,maximalno se izlazi u susret ljudima. Pakete koje nemozemo… Učitaj još »