Započeti su radovi na izgradnji pomoćnog čeličnog mosta sa kojeg će se graditi budući most, a za koji je predviđeno da će biti u produžetku Bulevara Evrope. Radovi su započeti na Kameničkoj strani
Za ovaj privremeni objekat, kineska kompanija CRBC koristiće deo Kameničke ade, kod Šodroša i između Ade i Ribarca. Na Kameničkoj strani nalaziće se pomoćni putevi i jedan od tri segmenta pomoćnog mosta. Putevi će biti od tucanika, ali i sa asfaltnim delovima na priključenjima.
Privremeni mostovi neće se nalaziti na plovnom putu. Sva tri biće čelične poprečne konstrukcije kako bi radnicima omogućio lakše dopremanje materijala. Nakon izgradnje ovog mosta, privremeni mostovi biće uklonjeni a zemljište vraćeno u prvobitno stanje.
Most će biti dužine od 2,5 kilometara a širine oko 30 metara, sadržaće dve kolovozne trake sa po dve saobraćajne trake. Na mostu će se nalaziti pešačke i biciklističke staze sa obe strane.
Vrednost izgradnje ovog mosta procenjena je na 175,5 miliona evra. Rok za završetak radova je 2025. godina.
Kako smo ranije pisali, most u produžetku Bulevara Evrope (Obilaznica oko Novog Sada sa izgradnjom mosta preko Dunava na državnom putu IIA reda) biće sledećih dimenzija i podrazumevaće sledeće benfite
Dužina mosta – 2500 metara
Prilazna konstrukcija (vijadukt) – 1387 metara
Širina mosta– 29,4 metra
Širina pešačke staze– 1,75 metara
Širina biciklističkih staza– 2,1 metar
Piloni– 3
Visina pilona– 30 metara
Pešačko-biciklističke rampe– 4
Benefiti izgradnjom ovog mosta, su brojni. Kao najvažnije izdvaja se rasterećenje gradskog saobraćaja ali i turistička atrakcija.
Takođe, preko ovog mosta ograničenje brzine biće 80 km/h. Kako je najavljeno, preko ovog mosta neće se odvijati teški teretni saobraćaj. Na taj način, doprinosi se smanjenju zagađenja vazduha.
nsuzivo.rs
Gde je sada saka eko marksista sto su se nazovi pobunili?! Pisi propalo
Kakva obilaznica?Ide kroz pola NS.