Претрага
Close this search box.

ZAPOČETI RADOVI NA IZGRADNJI POMOĆNOG ČELIČNOG OBJEKTA NA KAMENIČKOJ STRANI – Lakše dopremanje MATERIJALA ZA BUDUĆI MOST (FOTO)

Foto: nsuzivo.rs/ Pavle Pejić

Započeti su radovi na izgradnji pomoćnog čeličnog mosta sa kojeg će se graditi budući most, a za koji je predviđeno da će biti u produžetku Bulevara Evrope. Radovi su započeti na Kameničkoj strani

Za ovaj privremeni objekat, kineska kompanija CRBC koristiće deo Kameničke ade, kod Šodroša i između Ade i Ribarca. Na Kameničkoj strani nalaziće se pomoćni putevi i jedan od tri segmenta pomoćnog mosta. Putevi će biti od tucanika, ali i sa asfaltnim delovima na priključenjima.

Privremeni mostovi neće se nalaziti na plovnom putu. Sva tri biće čelične poprečne konstrukcije kako bi radnicima omogućio lakše dopremanje materijala. Nakon izgradnje ovog mosta, privremeni mostovi biće uklonjeni a zemljište vraćeno u prvobitno stanje.

Foto: nsuzivo.rs/ Pavle Pejić

Most će biti dužine od 2,5 kilometara a širine oko 30 metara, sadržaće dve kolovozne trake sa po dve saobraćajne trake. Na mostu će se nalaziti pešačke i biciklističke staze sa obe strane.

Vrednost izgradnje ovog mosta procenjena je na 175,5 miliona evra. Rok za završetak radova je 2025. godina.

Foto: nsuzivo.rs/ Pavle Pejić

Kako smo ranije pisali, most u produžetku Bulevara Evrope (Obilaznica oko Novog Sada sa izgradnjom mosta preko Dunava na državnom putu IIA reda) biće sledećih dimenzija i podrazumevaće sledeće benfite

Dužina mosta – 2500 metara

Prilazna konstrukcija (vijadukt) – 1387 metara

Širina mosta– 29,4 metra

Širina pešačke staze– 1,75 metara

Širina biciklističkih staza– 2,1 metar

Piloni– 3

Visina pilona– 30 metara

Pešačko-biciklističke rampe– 4

Benefiti izgradnjom ovog mosta, su brojni. Kao najvažnije izdvaja se rasterećenje gradskog saobraćaja ali i turistička atrakcija.

Foto: nsuzivo.rs/ Pavle Pejić

Takođe, preko ovog mosta ograničenje brzine biće 80 km/h. Kako je najavljeno, preko ovog mosta neće se odvijati teški teretni saobraćaj. Na taj način, doprinosi se smanjenju zagađenja vazduha.

Foto: nsuzivo.rs/Pavle Pejić

nsuzivo.rs

Tagovi:

2 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare
Gost
Vidoje
08.02.2023 20:05

Gde je sada saka eko marksista sto su se nazovi pobunili?! Pisi propalo

Gost
Bogdanović
10.02.2023 09:04

Kakva obilaznica?Ide kroz pola NS.

Povezane vesti