Bez obzira na sve njegove mane, Yugo će zauvek ostati u našim srcima. Iako se ne proizvodi već više od decenije, nisu ga zaboravili ni međunarodni automobilski entuzijasti.
Ponos jugoslovenske automobilske industrije je širom sveta prodat u više od 800.000 primeraka, pa je ostao upamćen i van granica bivše države.
Jedan od onih koji su ga dobro zapamtili je dizajner Majkl Merkler, toliko dobro da mu je “jugo” poslužio kao inspitacija za njegove digitalne dizajnerske radove.
Merkler nam je dao uvid kako bi mogao da izgleda savremeni “jugo” da je “preživeo” tranziciju, i to kao sportski hečbek.
Pod nazivom Yugo GT 5000 Concept, vidimo “jugo” kakav nismo mogli nikad ni da zamislimo, veličine Chryslera C 300, sa LED svetlosnom grupom, 20-inčnim felnama i gumama širine 265 milimetara i moćnin kočionim čeljustima.
Ispod haube Yuga GT 5000 zamišljen je 5,0-litarski V8 sa turbopunjačem i pogonom na prednjoj osovini koji se prenosi pomoći osmostepenog automatika.
Ovaj “jugić” razvija 600 KS, iz mesta do 100 kilometara na sat ubrzava za 2,8 sekundi uz maksimalnu brzinu od 320 kilometara na sat.
Autor: Informer
Dobro je sto nije dalje od crteza otislo ….
Lep san
600ks na prednjoj osovini, 2.8 do 100. Vise kao 2.8 sekundi vrtenja tockova u mestu i jos 3 sekunde ubrzavanja.
Ne podseća na Yuga nego na Stojadina
Definitivno bi bio najbolji auto!
Podseca me na automobile iz igrice need for speed
Bolje sto je ono prestalo da se proizvodi.