Mađarska niskotarifna avio-kompanija Wizz Air, ostavila je sinoć 180 putnika na aerodromu Luqa (MLA) na Malti na letu W64022 za Beograd. Prethodno je otkazan dolazni let iz Beograda W64021.
Putnicima na malteškom aerodromu je rečeno da je let otkazan “zbog problema sa evropskom kontrolom letenja” što naravno nije tačno jer je samo let iz i za Beograd otkazan.
Na šalteru kompanije je putnicima savetovano da “sami pronađu alternativni prevoz a da će im kompanija refundirati troškove”. Pošto je sezona u punom jeku, svi letovi su prebukirani pa su se putnici, pogotovo oni sa malom decom našli u pravoj agoniji.
Osim upropašćenih, dugo čekanih i planiranih godišnjih odmora, kako za putnike koji su trebalo da odlete na Maltu tako i za one koji su sinoć trebalo da se vrate, putnicima je načinjena i značajna materijalna šteta.
Ovo nije prvi put da Wizz Air u ovakvim situacijama ostavlja svoje putnike bez informacija i podrške.
Wizz Air je kontinuirano jedna od najgore ocenjenih avio-kompanija kada je u pitanju tačnost letova i korisnička podrška.
Prema evropskim regulativama, putnici imaju pravo na obezbeđenje obroka, smeštaja i alternativnog prevoza u slučaju kašnjenja ili otkazivanja leta, ali mnogi putnici su prijavili da im ove usluge nisu bile adekvatno pružene.
(Aero.rs)
Jel vam to naručeno da pljujete jeftine aviokompanije kako bi ljudi koristili drljavi airsrbija xD
A jel tebi naručio “drljavi” Wizz da ga braniš? Godinama sam koristila low cost kompanije i nikad, ali NIKAD ni sa jednom nikakav problem osim sa smrdljivim Wizz air-om. Redovna višečasovna kašnjenja..otkazani letovi..kreneš u jedan grad a završiš u drugom i to par stotina km dalje i u gluvo doba noći pa se snalazi kako znaš i umeš…imaš let u 17.35 a poletiš u 23.00 (Beograd-Geteborg, prešlo u redovnu praksu)…obavezno te obaveste da budeš BAR 3 SATA pre početka leta na aerodromu a oni šalter otvore sat-sat i po ranije pa posle kreneš u juriš…prtljag bolje i da ne pominjem…da… Učitaj još »
Ja zadnjih 8 god nikakvih prigovora na wizz air,dok sa drugim sam pak imao probleme
Predivan let uvek!
Bravo na odgovoru
Са овом комп. НИКАД!
Lose si srece…masa ljudi koristi usluge I zadovoljni su
Ti sivonja putuj na magarcu tvoj izbor
Jel to mama vaspitala da pljujes po svojoj zemlji,pogotovu bez imalo argumenata?
9 sati je 24. jula kasnio let iz Beograda za Heraklion.
Nije pljuvanje, nego istina, često koristim njihove usluge iz Nemačke, pa ih dobro poznajem. Ukoliko se ne čekirate od kuće, nego na aerodromu ( što je potpuno regularno), nemojte biti sigurni da ćete otputovati, jer oni prodaju veći broj karata nego što imaju sedišta. Pri gotovo svakom letu iz Memingena (okolina Minhena) puno je objašnjenja oko toga ko ide a ko ne ide, iako ste kartu kupili pre više meseci
To važi za obe što lete avionom svaki dan,ja za 56 godina imam dva leta i meni iako se desi da kasni dan dva nije problem
Korisnička podrška ravna nuli,ostavili su ljude u Basel 11.7.ove godine,usled kvara aviona..morali smo deci da kupujemo druge karte jer jednostavno gospoda ne odgovara..Najgora kompanija u univerzumu! (Jos uvek nemamo odgovor)
Imate pravo najgora kompanija nikad više neću leteti sa njima, katastrofa u današnje vreme tako nešto neodgovorno.
Najgora kompanija,aviono krsevi,neudobni,osoblje retko neljubazno…Jednom putovala sa njima i nikada vise! Air Serbia najbolja,jeste da je razlika u ceni,ali putujes kao gospodin,maximalno ispostuju!
Možete vozim sledeći put…
26.6.2016. Базел Милоуз касило полетање за Ниш 2½ сат због квара авиона. Нит знам француски, нит знам енглески. На срећу па је било наших људи. Ужасна ситуација. Из Ниша ду возили Мађари, катасрофалан лет. Из Базела наши пилоти друга прича, без обзира на кашњење и све непријатности….Нзм шта бих рекла. Коме је нужда….Коме није, нека бира друге авио компаније.
Ja sam ih tužio, 252e po osobi smo dobili ostetu.
Klosari i.lopovi
Tako isto su 27 juna ostavil putnike u Hamburgu, posle skoro šest sati čekanja i sedenja u avionu izbacili nas napolje nikakve pomoći ni organizacije sedeli celu noć na aerodrumu. Snalazi se kako znaš.,ali moram reci da su nam priznali autobuske karte za BGD.
Tako je kako je. Jeftina avio kompanija ali zato korisnici njihovih usluga moraju biti spremni na sve. Nikada se ne zna sa njima. Kako se zalomi.
Meni su prosle godine otkazali let u maju. S tim sto mi nikada nisu refundirali povratnu kartu vec su me blagovremeno meilom obavestavali kako treba da se pripremim na povratni let a da nikada nisam otputovala u tom pravcu. I tako, svasta nesto sa njima.
svi sto pljujete wizz budite dosledni i nemojte nikad vise da kupite karte za 20€ preko njih kad se vracate iz nemackih,svajcarskih,svedskih,norveskih sela gde zivite zbog vecih plata,nego lepo preko lufhazna i srbije i ostalih kompanija platite kartu 250-350€.
Evo mi nismo platili kartu 20-30 eura već 600 za nas četvoro i ostavili su nas u Barseloni 27.6. bez informacija. Na aerodromskom šalteru nam daju konfuzne informacije… Konačno uspemo da zamenimo let za naredni dan, ali za Budimpeštu. Kasni i taj let. Dolazimo u Budimpeštu, nema organizovanog prevoza do Beograda. Uzmemo taksi 200 EUR za nas četvoro do Beograda. Naravno to Wizz Air ne želi da refundira…
Gospodine, Wizz air ume da bude skuplji i od samog kerozina. Ako putujete redovno plaćate karte i do 200e u jednom pravcu. Volela bih da sam bar jednom otputovala negde za 20e. A ko gde živi i za koliko radi ne treba da vas interesuje.
Tvoje razmisljanje je krajnje i tipicno robovsko. Nisu oni krivi sto su me prevarili nego ja. Niko ne bije Wizz air po usima da stavi kartu od 20 eura. To je njihova trzisna odluka!!! I ta karta je ugovor da me odvezu od tacke A do tacke B. Kraj price! Sve ostalo je relativizicija problema. Ne interesuje me kako su formirali cene, ali su ih formirali i deo su medjunarodnog avionskog saobracaja.
I na kraju krajeva, oni zabrljaju stvar i kad im je karta 250 eura tako da mani me tih opravdanja!!!
Iz nasih norveskih sela ne leti Wizz.
Promašili ste poentu potpuno ali neka ste popljuvali naše ljude koji žive tamo ako je vama sada zbog toga lakše.
To su najveci lopovi za kupio sam kartu Paris Belgrade hteo sam karte da cekiram nikad nisam mogao da cekiram kada sam otisao na aérodrome trebao sam da platim jos 47 euro po osobi uopste ta compagnie ne treba da leti najveci lazovi
Ima kasnjenja tose slazem al ipak nisu losi, komse ne svidza nemoj da leti sa njima.
Pa tako bi i trebalo,nije normalno da se leti za te pare, zaista se dešava da otkažu let i nemaju obavezu da obezbede drugi,ali to se i zna kad se kupuju karte,ja ne bih nikada leteo sa njima
Nema, tupsone, polazaka iz takvih sela, nažalost.
Ja zivim u jednom manjem mestu pored Hamburga.Neznam odakle ti to da ljudi u manjim mestima zive zbog vecih plata???Ja zivim zbog mira i tisine.Nevidim nikakvu povezanost u tvom komentaru.Ja sam pre par dana letela Wizzom za 300eur i kasnio je iz BG 2 sata.
Taman si imala vremena da ponoviš gramatiku srpskog jezika.
Била сам на лету за Малту са својом породицом. Остављени смо без икаквих информација дуже од четири сата, да чекамо не знамо ни сами шта, до дубоко у ноћ. Тотална непрофесионалност што од стране поменуте авиокомпаније што од запослених на аеродрому. Без обзира на крајњи исход који је био известан од почетка агоније, веома непријатно искуство које оставља врло лош утисак о организацији у нашој земљи како нама, тако и страним држављанима, деци из фудбалског клуба која је требало да се врате на Малту а остављени су да леже по аеродрому без икакве информације када ће стићи кући.
Malo para malo mu,ike
Wizz je definitivno najbolja svetska kompanija i da je zdravog razuma trebalo bi dati punu podršku da preuzmu sve letove iz Bgd
Upravo sam ovde, proživljavamo pakao!
Nije otkazan nego je kasnio skoro 2 sata. Sa porodicom sam bio na tom letu.Cemu lazna vest ?
Putujem decenijama i skupim i jeftinim kompanijama, velikim i malim, domacim i stranim, pa i Wizz Air-om (nedavno, juna ove godine ) i nikad ali nikad nisam imala bas nikakvih problema. Sreca? Verovatno. Dugo vec izbegavam putovanja u julu i avgustu, jer tada kao da se ceo svet pokrene. A pokrenu se tada, boga mi, cesto i strajkovi aerodromskog osoblja sirom sveta, koje u jeku sezone najlakse ucenjuje svoje kompanije i ostvaruje svoje strajkacke ciljeve. Ponekad je u pitanju i nevreme, nekad politicki nemiri, epidemije…Kako su letovi lancano povezani, dovoljno je da otkaze jedna karika u tom lancu.a da trpe… Učitaj još »
Ne izmišljate meɗunarodno pravo kada je reč o avijaciji.Naknadu broka prevoza, smeštaja, sekundarnog leta ne važi za niskobudžetne avio-kompanije.To ne shvataju niskobudžetni novinarski kultovi.Pozovite Wizz I pitajte zašto je otkazan let…iz Beograda.
Samo paradajz putnici putuju low cost kompanijama. Ako nemata para za skupe i velike avione ostanite kući ili putujte drugačije. Ja volim da platim moj kompfor i sve sadržaje što se nude na jednom letu, čak i stjuardesa da me obiđe u toku noći da me pokrije. Putovao sam često puta sa wizz-om i sve je bilo na vreme i korektno oni su za mene jedna velika kompanija
Glavni minus je korisnicka podrska, ne postoji. Svi tel.brojevi za zalbe su nepostojeci.
Civek ima utisak da iz nekog razloga kriju gde su im kancel
17 Jula za Pariz kasnio 4 sata nisu imali posadu. Pa smo čekali kapetana 4 sata da avion može da poleti.
Putovala na Kipar sa njima ove godine(vratila se pre 5 dana).povratna karta 560 eu…to za one sto misle da su im sve karte 20-30 eu…krenuli na vreme,vratili se na vreme
Sa Lufthansa sam imala vise puta problema sa kasnjenjem i otkazivanjem letova
Uzasni su! Lazu, ja sam jedan od nebrojano ljudi koji su osteceni zbog leta koji je otkazan i sve ono sto pise u tekstu iznad! Sada se pravi ludi i ne zele da plate!!!
Plati pa putuj(pa klati). Postoje druge kompanije????Čemu dizanje prašine,ni kod babe nema džabe,kao bomba vest . SVAŠTA
Са овом компанијом увек проблеми.Ја сам је прецртао.
Eurowings zakon
Sve najgore o Wizz Air kompaniji. Od 10 letova 8 neprijatnosti. Prikrivena cena, karte na kraju bude veća od kompanija koje se ne reklamiraju kao niskobudžetne. Plaćam skuplji let samo da nije Wizz Air
Kompanija uzas ,nikad vise sa njima,nismo imali izbora taj put .Nama je bila kao tehnička greška na njihovom sajtu, nismo mogli da de čekiramo a pokušavali smo dva predhodna dana ,da bi nam na kraju na aerodromu to naplatili 50 evra,toliko o njihovim jefinim kartama .A za otkazan let sramota sto ostave putnike na cedilu,ja često putujem Esy jelom,bar obezbede prenoćište ako otkazu let
To je strasno, za taj narod, a pogotovu za tu decicu. Ja licno sam imala isto lose iskustvo sa tom kompanijom i od tada nikada vise nisam stupila na njihovo kormilo.
Savet putnicima da se obrate SkyRefundu i naplate obeštećenje koje je poprilično. Nikakav dogovor sa Wizz-om i uzmite sve račune.
Ziveo na Malti 6g. Koristio wizz air mnogo puta,i nikada nisam imao ni jedan problem. Bas ni jedan. Necu da ulazim u to sta se desilo sa tim letom.
Najgora kompanija na svetu,voze u Srbihi i osoblje ne zna nas jezik,tuga to moze samo kod nas,sedis kao u sardini uvek kasne otkazuju drski arogantni ,A kada su nas to madjari voleli? Pa valjda je nase bolje,pa neka je i losije nase je,mi Srbi najvise mrzimo svoje
Nije ih ostavio Wizzair na Malti nego Eurokontrol. Nemojte brkati babe i zabe. Wizzair uvek moze da poleti na vreme ako mu EK dozvoli. EK je ovu sezonu potpuno nespreman docekao sto se naravno odrazilo na letove ne samo wizz-a.
Prosle godine sam cekala 9h u Lutonu, na kraju su ipak poleteli, pilot je rekao da su ga zvali iako je imao slobodan dan, i da nemaju dovoljno pilota. Onda su posle dosta meseci uplatili kompenzaciju. Doduse, imam i EU drzavljanstvo pa sam im pretila.
Da li može da “prođe” ranac kao ručni prtljag ako je do 45 cm, umesto 40?Hvala puno na odgovoru!
Хоће
Може сигурно . А и ако те терају ( а неће) да убациш у габарит проћиће