Električnim automobilima i plug-in hibridima je potrebno tri puta više popravki nego automobilima sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.
Električni automobili imaju manje komponenti od vozila sa unutrašnjim sagorevanjem. Dakle, barem u teoriji, postoji manje habanja pokretnih delova i, potencijalno, manje kvarova.
Ipak prema nedavnoj studiji američke kompanije za istraživanje tržišta J.D. Snaga ovo je pogrešna pretpostavka – analizirani podaci i iskustvo vlasnika pokazuju da električni automobili i plug-in hibridi zahtevaju više popravki u svim kategorijama nego vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.
Prema američkoj kompaniji za istraživanje tržišta, električni automobili zahtevaju znatno više popravki nego motori sa unutrašnjim sagorevanjem. Električni automobili i plug-in hibridi moraju da idu u servise na popravke tri puta češće nego automobili sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.
“Vlasnici najsavremenijih, tehnički vrhunski opremljenih BEV i PHEV vozila se bore sa problemima koji su toliko ozbiljni da svoje novo vozilo ostavljaju na servisima tri puta češće nego vlasnici vozila na benzin”, kaže Frenk Henli , viši direktor Auto Benchmarking u J.D. Power.
Razlozi bi mogli da budu u novim i ranije neproverenim tehnologijama i softverskoj složenosti pomenutih vozila.