Претрага
Close this search box.

Nova kampanja brenda Guči privukla mnogo pažnje

Foto: The Impression

Guči je predstavio čak 58 novih nijansi ruževa, a kao modeli se pojavljuju Dani Miler, pevačica pank benda Surfbort i manekenka Mae Lapres. 

Nakon prvih fotografija započela je rasprava na društvenim mrežama. Neki su oduševljeni, ali veći deo smatra da je reklama apsolutni promašaj. Svi su saglasni u jednoj stvari- italijanski modni brend je uspeo da skrene pažnju na sebe.

Na fotografijama se vide loši zubi ili izostanak istih, a Dani Miler je poznata i kao pobornica neobrijanih pazuha.

“Kada vidim te bizarne fotografije, poželim da ne kupim ove ruževe. Mislila sam da je ovo najava za horor film”, jedan je od komentara na društvenim mrežama.

“Promovišete lošu higijenu i loše zdravstvene navike”, samo su neki od komentara fanova razočaranih u popularni brend.

Bilo je i onih koji su podržali novitete, pa su pisali da je lepo videti nešto drugo osim savršenog holivudskog osmeha.

“Zaista je tužno da smo došli do toga da nas razljuti to što neko nema savršen holivudski osmeh”, jedan je od pozitivnih komentara ove kampanje.

Autor: nsuzivo.rs

Tagovi:

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Povezane vesti