Претрага
Претрага
Close this search box.

Pet razloga zašto bi trebalo da počnete da se vraćate staroj igri iz detinjstva- Ovo su desetominutne VEŽBE (VIDEO)

Foto: Pixabay

Podseća li vas preskakanje vijače na detinjstvo? Nas definitivno podseća. Osim što je zabavno i zdravo za celokupno zdravlje i telo, ovaj kardio trening ima mnogo svojih dobrobiti. Može se vežbati zimi u zatvorenom prostoru, kod kuće kad vam se jednostavno nikako ne izlazi, ali i napolju u svako doba godine.

Preskakanje vijače pozitivno deluje na mišiće celog tela- od ruka, nogu, leđa, stomaka… Poboljšaće i vašu ravnotežu, kordinaciju, sagoreti kalorije i pomoći kod disanja koje će postati učinkovitije kako češće izvodite vežbu. Za ovaj trening potrebne su vam samo dobre patike, a ako vam je lakše, možete i bosi ili u obući tanjih đonova. Za početak, radite smanjenim intenzitetom, a s vremenom ga pojačavajte.

Foto: Pexels

Najveće zdravstvene koristi preskakanja užeta

Treba li vam dodatno “guranje”, izdvajamo nekoliko zdravstvenih benefita preskakanja vijače koje bi vas mogle zainteresovati:

Kardiovaskularno zdravlje: Preskakanje ubrzava rad srca i jača srčani mišić, što znači da je ovo odlična kardiovaskularna vežba. Redovno preskakanje vijače može poboljšati izdržljivost srca i pluća.

Sagorevanje kalorija: Skakanje užeta je visokointenzivna aerobna aktivnost koja može pomoći u sagorevanju kalorija i pomoći u održavanju zdrave telesne težine. Prema studiji objavljenoj u časopisu Medicine & Science in Sports & Exercise, desetominutno preskakanje vijače može sagoreti do sto kalorija, u zavisnosti od intenziteta i težine osobe.

Jačanje mišića: Preskakanje vijače angažuje mnoge mišićne grupe, uključujući mišiće nogu, stomaka, leđa i ramena. Redovna vežba može rezultirati jačanjem ovih mišića i poboljšanjem njihove izdržljivosti.

Koordinacija i agilnost: Skakanje vijače zahteva dobru koordinaciju i agilnost, jer uključuje precizne pokrete nogu, ruku i tela. Kroz redovnu praksu, možete poboljšati svoju motoričku sposobnost i brzinu reakcije.

Poboljšanje gustoće kostiju: Može pomoći u jačanju kostiju i prevenciji osteoporoze. Studije su pokazale da su aktivnosti s opterećenjem poput skakanja užeta korisne za zdravlje kostiju.

ljepotaizdravlje.hr

Tagovi:

0 Komentara
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Povezane vesti