Sa juga Srbije stižu zavodljivi mirisi koje dobijamo u malim bočicama, a svi ih mnogo volimo i kupujemo, prave se i u jednoj srpskoj parfimeriji koja datira još od 1994. godine. Domaći brend i porodična firma bavi se proizvodnjom i prodajom parfema, a sve je započelo iz čiste strasti i ljubavi prema istim.
Ukoliko ste mislili da samo skupi parfemi ostavljaju jak utisak i da morate mnogo novca da izdvojite za kvalitetan parfem, oni su tu da vas razuvere.
Ovaj lokalni biznis, pod nazivom “Chez pierre”, motivisan je proizvodnjom parfema po uzoru na svetski poznate brendove, a cilj im je da luksuz učine pristupačnim. Njihova ideja urodila je plodom, pa su tako ljudi iz inostranstva kao i mnogi kod nas, prepoznali da svetske kompanije za proizvodnju parfema, naplaćuju pre svega svoju ambalažu, reklamu, transport, a najmanje sastav parfema.
– Naši parfemi prave se uz pomoć parfemskog ulja i toaletne vode. Parfemska ulja nabavljamo iz Francuske, a finalni proizvod, gde se mi igramo kombinacijama nota i gde mešamo sastojke kako bismo dobili željene arome, dobija se kod nas u Nišu, gde nam je i proizvodnja. Ideja je bila da napravimo pristupačnije verzije popularnih luksuznih parfema koje svi priželjkuju. Ljudima je drago da mogu dobro da mirišu, ali da ipak ne moraju da izdvoje toliku sumu novca – rekla je za naš portal Iva Đorđević, digitalni marketing menadžer u firmi “Chez pierre”.
Ova parfimerija broji preko 150 muških i ženskih mirisa
-Poslujemo kako na domaćem tako i na stranom tržištu, a najviše radimo “online” prodaju s obzirom da se maloprodajni objekti nalaze, za sada, samo u Nišu. Iskustvo nam je pokazalo da ljudi teže onim parfemima koji su u originalu što skuplji. Jedan od naših najprodavanijih parfema jeste “Bakar”, inspirisan parfemom Baccarat Rouge 540, koji je unisex pa ga jednako kupuju i muškarci i žene – dodaje sagovornica.
Takođe, postoje i neke preporuke i saveti pri izboru parfema, pa s obzirom da je sada zimski period, trebalo bi da se nose “teži” parfemi koji u sebi imaju neke drvene, gurmanske, orijentalne note. Tokom hladnih dana ne bi trebalo koristiti parfeme sa cvetnim notama jer oni mnogo brže isparavaju sa kože i manje su postojani.
Oni takođe imaju i svoju korisničku podršku koja je na raspolaganju za sve nedoumice pri odabiru parfema. Ukoliko su kupci neodlučni, postoji opcija poručivanja nekoliko testera od po 5 mililitara, kako bi mogli da testiraju koji im se najviše dopada.
Podržimo domaću, ručnu proizvodnju kao i lokalne biznise kako bismo osnažili sve preduzetnike i ohrabrili ih u njihovom radu.
M. Šolaja