Nemogućnost održavanja fokusa jedan je od najvećih neprijatelja našeg svakodnevnog života. Ometa nas u kreiranju sadržaja, osmišljavanju koncepata, u pisanju, a pogotovo u administraciji koja je naročito dosadna.
Tada padamo u začarani krug odugovlačenja dnevnih zadataka, a kada konačno uspemo da se fokusiramo, notifikacije na telefonu lako odvuku moje misli u drugom smeru.
Vežbanje fokusa, s druge strane, je jako teško. Kako istovremeno moramo da pratimo šta se dešava na društvenim mrežama, taj fokus se još više stanjuje. Dosada je najveći prijatelj kreativnog rada, ali u mozgu koji je naviknut na stalan priliv dopamina iz mobilne zabave, taj osećaj dosade postaje izuzetno neugodan, čak i bolan.
Shvatajući kako bi nam oštar fokus itekako poboljšao život u svakom aspektu, stalno smo u potrazi za metodama kojima mogu da vežbamo fokus. Zato nas je oduševio trend na koji smo naišli na prostranstvima interneta, jer spaja našu ljubav prema šetnji i potrebi za vežbanje fokusa.
Odgovor je ,,Colour Walk”.
Šta je ,,Colour Walk”?
Trend obojene šetnje odnosno ‘Colour Walk’ dodaje novu dimenziju vašoj svakodnevnoj šetnji. Idealno bi bilo krenuti u šetnju bez mobilnih uređaja, ali ako vam je teško da se odvojite od njih, svakako ugasite notifikacije kako vas ne bi ometale.
Izaberite boju koju ćete tražiti na svojoj šetnji i broj predmeta i objekata koje morate pronaći u toj boji. Šetnja ne može da se završi dok ne pronađete zadati broj obojenih predmeta.
Tako ćete se istovremeno fokusirati na potragu za svojom specifičnom bojom, vežbaćete fokus i razmrdaćete telo na jedan od najboljih načina. Osim toga, vrlo je lako uključiti ga u dnevnu rutinu, ističe Vogue.
najzena.alo.rs