Ovog vikenda smo imali priliku da se provozamo u Sportback verziji popularnog S3 modela iz Audijeve flote. I ovog puta u Ingolštatu su napravili automobil koji je uspeo da izmami osmeh na lice i da ponudi za svakog po nešto.
Ova zujalica u S formi ima redni četverocilindraš, 2.0 TFSI agregat koji daje 310ks (228kw) i 380Nm obrtnog momenta što kazaljku dovodi do sto kilometara na sat za 5.1 sekundu po audijevim računicama, mada se mi slažemo da je ta brojka prevelika i da je pravo vreme nešto niže, što se i oseti. Sa quattro sistemom, i S tronik automatskim menjačem sa šest stepeni prenosa vožnja je odlična i ugodna, nebitno da li na ulicama grada ili na nekom krivudavom planinskom putu.
Pun crvenih detalja i S bedževa spolja, ali i iznutra, nećete nikada zaboraviti da ste u sportskom Audiju, ako vas performanse nisu već uverile u to. Kontrolna table je digitalna na sta smo navikli, i uz veliki broj opcija za prilagodjavanje vozačevim potrebama, uvijek cete imati ono što vam treba ispred sebe.
Udobnost je prisutna, iako je auto veličine Golfa i A klase. Imate veći osećaj prostranosti nego što je to slučaj kod spomenutih konkurenata. Uz velik prtljažnik i oboriva zadnja sedišta, ne morate brinuti kada krenete u kupovinu. Spolja se vidi da je auto sa kojim se ne treba šaliti. Agresivan bodi kit i oštre osamnaestice za felne su pokazatelji da je ovaj “mačak” uvek spreman da napadne, što i priliči njegovom karakteru.
Iako nije najsnažnija verzija kao RS3, nije ni malo spor niti dosadan. S obzirom na veličinu sportback modela, možemo slobodno reći da u verziji sa petoro vrata “nema zime za putnike”, a uz pregršt tehnologije i sigurnosnih sistema, vožnja je sigurna i udobna, ali i oštra i po malo zastrašujuća u rukama pravog majstora.
Još jednom hvala Rokšpedu i WeltAuto.me na ovom druženju, a vi posjetite njihovu veb stranicu da vidite šta vas očekuje u sledećim recenzijama na vašem @autoexpertmagazine
Autor: Auto Expert