Претрага
Претрага
Close this search box.

Ugostitelji menjaju taktiku: Neke stolove neće moći da rezerviše “prosečan gost”, jer hoće bolju zaradu

Foto: CareerBuilder

Pod pritiskom rastućih troškova i još uvek osećajući “mamurluk” od gubitaka usled pandemije, restorani u SAD sada primat daju rezervacijama koje ciljaju na “elitne goste”, tj. one sa većim prihodima.

Pandemija je, naime, promenila rutine ljudi i toliko koliko učestalo jedu van kuće, a unapredila biznis dostave hrane i otežala restoranima poslovanje. Posebno je došlo do problema u segmentu ponude “švedskog stola”, koji je već “zapinjao”.

Ali, jedna od trajnih promena u navikama u restoranima je sve veća popularnost rezervacija stolova, posebno onlajn putem. Kada su gradovi i države unutar SAD ukinuli pravila karantina, mnogi su primenili nove norme za restorane kako bi pomogli u praćenju kontakata.

Jedna od njih je zahtevanje unapred odrađenih rezervacija.

Čak i nakon što su uslovi za vakcinaciju povučeni, zadržala se veća potražnja za rezervacijama. Primera radi, podaci turističke kompanije “Booking Holdings Inc” govore da je “OpenTable” rezervacija u 2022. povezala više od milijardu ljudi sa restoranima.

Taj broj se odnedavno “popeo” na više od 1,5 milijardi potrošača, piše CNBC. “Definitivno vidimo da je potražnja i ljubav prema restoranima opet tu”, rekla je Hana Keli, direktor marketinga u “Resy”, glavnom rivalu “OpenTable”-a.

Kao rezultat tih promena, izazvanih pandemijom, restorani i kompanije koje im pomažu da naprave rezervacije – ciljaju “velike igrače”, sa premijum opcijama rezervacija, kako bi povećali prodaju/zaradu.

Otprilike, nešto slično ponudi prve klase letenja avionom. Uglavnom je reč o promovisanju “posebnih iskustava” ili prodaji nekih dodatnih benefita.

Mnoge od rezervacija u američkim restoranima sada se čuvaju za elitu.Na primer, rezervisanje stola u “Carbone”, koji je omiljen poznatim ličnostima u Las Vegasu, biće gotovo nemoguće za prosečnog gosta.

Gorepomenuti Resy ima specijalni program Global Dining Access koji nudi ekskluzivne rezervacije u nekim od najtraženijih restorana, kao što su Balthazar i Le Bernardin u Njujorku.

Ova kompanija za rezervacije je pokrenula program 2021, dve godine nakon što ju je American Express, kako bi svojim odabranim gostima ponudio više pogodnosti. Ekskluzivne rezervacije su samo za kupce sa odabranim AmEx karticama, uključujući platinastu opciju kompanije, koja nosi izdašnu godišnju naknadu od 695 dolara.

telegraf

Tagovi:

0 Komentara
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Povezane vesti