Računi za struju upućeni su ka korisnicima, ali samo određen broj, istakao je Radovan Stanić, izvršni direktor snabdevanja, za Prvu televiziju.
-Do danas je tri miliona računa poslato i očekuje se da ih domaćinstva dobiju danas ili sutra. Jedan broj kupaca neće dobiti račun u ovom periodu, zbog toga je Elektroprivreda odlučila da im izađe u susret i omogući da istvare pravo na pet posto na novembarski računa- rekao je sagovornik Prve i dodao da je bitno da kupci imaju neki od prethodnih računa na kojem se nalazi i uplatni račun.
Za uplatu novembarskog računa potrebno je navesti i tačan broj računa i poziv na broj. On je istakao da njihovi šalteri i portal “Uvid u račun” ne radi, ali korisnici mogu da uplate na šalterima pošte, banaka ili skeniranjem QR koda.
-Naši zaposleni rade intentivno da uklone svaku vrstu pretnje, hoćemo da zaštitimo naše građane i nećemo da ugrozimo EPS- naglasio je Stanić.
nsuzivo.rs
Kako preduzetnici da plate?
Za njih neka uputstva?
Ni firme nisu dobile racune?
Ali kako da platimo,ako nemamo uvid koliki nam je racun,a nismo jos dobili ni na kucnu adresu?
Уплатите исти износ са рачуна из претходног месеца на исти број рачуна и такође исти позив на број. Биће евидентирано као уплата за новембарски рачун.