Претрага
Претрага
Close this search box.

KAKO JE MOGUĆE DA VIKENDOM DOBIJAMO VIŠE KILOGRAMA? Nutricionisti otkrili gde GREŠIMO, ne znači uvek da smo se ugojili!

Foto: Taste of Home

Uopšte nije neobično da vikend zbog odmora i opuštanja dovede do nekoliko kilograma viška. Postoje određeni faktori koji mogu da dovedu do toga da vaga pokaže povećanje telesne težine. Nutricionisti otkrivaju zašto dobijamo više na težini tokom vikenda i kako možemo da suprotstavimo ovom riziku za figuru. Ovo su četiri glavna uzroka gojenja tokom vikenda:

Pojeli ste više soli nego inače

Nutricionista Tejlor Graso kaže da navika broj jedan koja može da dovede do povećanja telesne težine tokom vikenda je jedenje hrane koja sadrži više soli nego što je normalno. Posledica je zadržavanje vode. Zaista, brojke na vagi može da odu gore, a da se zapravo niste ugojili. Pored viška kilograma prikazanih na vagi, možete da primetite i nadimanje ili oticanje tela kada je so uzrok.

Pojeli ste više ugljenih hidrata nego inače

Graso takođe kaže da bi povećanje ugljenih hidrata takođe moglo da bude razlog povećanja telesne težine tokom vikenda, ali to još uvek nije razlog za zabrinutost. “Ugljeni hidrati vas ne debljaju. Svaki višak hrane ili kalorija može da dovede do povećanja telesne težine. Ugljeni hidrati se razlažu u glukozu, koja se zatim skladišti u mišićima u obliku glikogena, a glikogen drži vodu. Dakle, ako ćete tokom vikenda konzumirati više ugljenih hidrata, povećava se verovatnoća da ćete zadržati više vode u telu”, objašnjava nutricionista.

Konzumirali ste više alkohola nego inače

Takođe ćete morati da uzmete u obzir da li ste pili više alkohola tokom vikenda nego što inače pijete tokom nedelje. Alkohol bi mogao da bude krivac za povećanje telesne težine u roku od dva dana. Kao što znate, alkohol može da izazove dehidraciju u telu.

Normalne telesne funkcije privremeno podignu kilograme na vagi

Prirodne funkcije i ritmovi tela mogu da izazovu privremenu promenu težine, kaže Graso. Po pravilu, žene dobijaju na težini pre ili tokom menstruacije. Među rešenjima je ishrana u kojoj su u prvom planu voće, povrće i zelenilo, proteini, ali i unos velike količine vode. U svakom slučaju, zaključuje nutricionista, ne treba da brinemo zbog privremenog povećanja telesne težine. Izbegavajte nagli prelazak na suviše restriktivnu ishranu.

mondo

Tagovi:

0 Komentara
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Povezane vesti