Претрага
Претрага
Close this search box.

OVO JE SVE ŠTO TREBA DA URADITE Metoda “DISANJA PRSTIMA” redukuje stres i smanjuje ga na MINIMUM (VIDEO)

Foto: elements.envato.com

Tehnika „finger breathing“, odnosno, metoda disanja prstima, odlična je za smanjenje stresa.

Nova tehnika disanja je masovnu popularnost doživela na društvenoj mreži TikTok, a jedna korisnica je pokazala i kako ona funkcioniše.

Ovu tehniku disanja možete primenjivati u bilo kojoj stresnoj situaciji i nije ograničena vremenom i prostorom.

Ona pomaže da aktivirate parasimpatički nervni sistem, što podstiče dalje opuštanje tela, i efikasna je prilikom napada anksioznosti.

@aims.global Time to do some finger breathing 🧘🏻‍♀️ #fingerbreathing #breathingexercise #mindfulness #meditation #breathing #mindfulbreathing #calmdown #calming ♬ Inspirational Piano – AShamaluevMusic


„Šta je, tačno, disanje prstima? Jednostavna tehnika disanja – koja uključuje ruke i šest prstiju – pokreće parasimpatički nervni sistem, koji je odgovoran za naš odmor, varenje i režim opuštanja. Dok druge vrste tehnika disanja takođe zahtevaju fokusiranje na dah, metoda disanja prstima uključuje dodatna čula – vid i dodir. Ova čula se uključuju dok posmatrate svoje prste i osećate kako se oni kreću u tandemu sa udisajem i izdisajem.

Ovaj multi-senzorni efekat pomaže u povećanju pažnje i posebno je dobar za dovođenje mozga u duboko stanje relaksacije. Istovremeno se podstiče i lučenje endorfina“.

alo.rs

Tagovi:

0 Komentara
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Povezane vesti