Završetak radova na brzoj pruzi Beograd – Budimpešta, u Srbiji i Mađarskoj planiran je za mart 2025. godine, i do tada bi u našoj zemlji trebalo da budu završene tri deonice – od Beograda do Stare Pazove, od Pazove do Novog Sada, i od Novog Sada do Subotice. Uz trasu brze pruge biće rekonstruisane železničke stanice u Novom Sadu i Subotici, dok će u Vrbasu biti izgrađena potpuno nova stanica.
Železnička stanica u Novom Sadu
Buduća železnička stanica u Vrbasu
Železnička stanica u Subotici
Prema najavama, deonica od Beograda do Novog Sada trebalo bi da proradi do septembra sledeće godine. Završetak deonice od Novog Sada do Subotice planiran je za kraj 2024. godine, dokle bi trebalo da se okončaju radovi i u Mađarskoj. Ukoliko sve bude išlo po planu, brza pruga Beograd – Budimpešta trebalo bi da proradi celom dužinom na proleće 2025. godine.
Izvor: Milica Rilak/nova.rs
A kako će izgledati ona katastrofa od autobuske stanice preko puta pozorišta u Šafarikovoj ulici.
Pogledajte samo te viršla kioske ,fasadu iza njih i pronađite bar jednu kantu za otpatke.
Nekako mi se ova stanica ne uklapa u rekonstruisani pozorišni trg.
Nece se videti od parkinga, ne brini..
Pozdrav svima, video sam manje-više projekat obnove železničke stanice u Novom Sadu, gradu u kome živim. U celom projektu postoji detalj koji nisam video, a to je mogućnost prevođenja u odnosu na stranu Partizanske ulice i Klise. To bi se moglo rešiti ugradnjom, od partizanskog dela između benzinske stanice LUKOIL i železničkog mosta, koridora koji vodi do povišenog mosta koji povezuje ovaj deo sa železničkom stanicom. Pošto je za one koji žive u ovom delu grada transfer prilično udaljen i neudoban. Budite ovo posebno u vreme povratka sa svog putovanja kući. Moj predlog je, ako se investicija nastavi, da se… Učitaj još »