Претрага
Close this search box.

ISTRAŽUJEMO: Koji svetski brendovi nas uskoro očekuju u Novom Sadu, dolaze nam novi igrači

Iako u Novom Sadu već posluju neka od svetskih imena poput Lidla ili XXXL Lutza, još uvek ima mesta za nove igrače u svim sferama. Pogledajte šta bi nas uskoro moglo očekivati u našem gradu.

Mere marketi Rusija

Što se tiče novih brendova u oblasti trgovinskih centara jedan od igrača koji je manje poznat na našem tržištu, ali je ipak osvojio svet je ruski lanac “Mere” koji je najavio svoj dolazak u Srbiju. Oni su najavili otvaranje više od 100 objekata širom Srbije.

Kada su ovi marketi osnovani mnogi su im predviđali propast, ali su oni ubrzo osvojili evropskio tržište i to sa sloganom “Niske cene svaki dan”.

U Nemačkoj su dočekani “na nož” iako im je kvalitet bio na zavidnom nivou. Nemačka javnost i mediji pokušali su da ih ocrne na svakom koraku nazivajući ih skladištem. Osim u Rusiji posluju u Kini, Kazakhstanu, Belorusiji i Rumuniji.

Za sada nije precizirano kada tačno stižu u Novi Sad i Srbiju.

Špar marketi Nemačka

Svaki put kada se spomene Lidl i njihovo poslovanje na našem tržištu, nekako uvek sledi pitanje, a kada dolazi Špar.

Špar koji već godinama najavljuje dolazak u Srbiju izgleda da ipak neće doći na naše tržište bar ne u sledećoj godini.

Iako u Srbiji već posluje firma “Austria Spar International AG” pod čijom licencom posluju Špar marketi ona je za sada samo istraživala naše tržište. Investicije se ipak ne planiraju rekao je ove godine za portal Retail Serbia šef odeljenja za razvoj projekata ove kompanije.

Špar je pokušao na naše tržište da uđe i putem akvizicije postojećih marketa, ali su svi pokušaji bili neuspešni.

Vero marketi Grčka

Vero marketi grčke kompanije Veropulos već duži niz godina posluju u Srbiji, ali samo na teritoriji Beograda. Svoj dolazak u Novi Sad najavljivali su još 2018. godine, ali od tada nije mnogo učinjeno na ovom polju.

U Beogradu posluju na 6 lokacija, a osim brenda Vero u nekim objektima prati ih njihov brend “Jumbo” u kom se uglavnom prodaju stvari za kuću, igračke i alat.

Iako im je i dalje u planu da šire poslovanje i na Novi Sad, datum bar za sada neizvestan.

Emmezeta robna kuća Francuska

Francuska robna kuća Emmezeta ušla je na tržište Srbije preuzimanjem robne kuće Kika, a za sada objekte imaju u Beogradu, Nišu i Čačku, dok se objekat u Novom Sadu nalazi u poslednjoj fazi izgradnje.

Objekat robne kuće Emmezeta u Novom Sadu nalaziće se u Novom Sadu na uglu Partizanske i Temerinske ulice, na mestu bivšeg “Embarga”, a radovi na objektu su u završnoj fazi. Tačan datum otvaranja ovog objekat nije poznat, ali je na ovom mestu već sada moguće preuzeti online pošiljke.

XXXL Lutz Austrija

Kompanija XXXL Lutz već posluje u Novom Sadu sa svojim brendom Lesnina, a kako najavljuju uskoro se očekuje i gradnja još dva njihova objekta u Novom Sadu.

Pored mesta gde se sada nalazi objekat Lesnine planira se šoping park sa objektima još dva brenda ove kompanije. To bi mogli biti brendovi Mommax i Mobelix.

Teren je pripremljen za gradnju ovih objekata, ali datum početka radova nije poznat.

Decathlon Francuska

Poznata prodavnica sportske opreme Decathlon od prošle godine posluje i u Srbiji u tržnom centru Big Fashion u Beogradu.

Ovaj brend sredinom sledeće godine stiže i u Novi Sad i to u novo krilo TC Big koje je trenutno u izgradnji, a pored njega u novom objektu za sada su najvaljeni market Maxi kompanije Delhaize kao i izraelski Babylon zabavni park.

Pepco Poljska

Poljski brend Pepco dobro je poznat Evropljanima, kao jeftin i pristupačan, ali i sa robom dobrog kvaliteta.

Na jesen ili zimu ove godine planiraju dolazak u Srbiji, a planiraju da otvore 30 objekata u gradovima širom Srbije.

U Pepcu možete naći sve što je potrebno za vašu decu, tu je i garderoba, kao i stvari za vaš dom. Sve to možete naći po veoma pristupačnim cenama.

Autor: nsuzivo.rs

Tagovi:

1 Komentar
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare
Gost
Ognjen
08.10.2020 13:03

Ne znam sta će nam svi ti silni strani brendovi i lanci, kad možemo razviti domaće brendove i kompanije, i to za duplo manje novca…

Povezane vesti