Foto: Mtltimes.ca

Šećer je povezan s umorom, debljanjem, bolestima krvih sudova, dijabetesom tipa 2, Alchajmerom i drugim demencijama, upalom i opštom slabošću. Ali je najveća nevolja sa šećerom to što izaziva zavisnost kao i droga.

Ako imate dugu istorije žudnje za šećerom, razmislite o potpunom odricanju. Dajte sebi osam nedelja da ponovo podesite svoj sistem. Receptori ukusa će se prilagoditi nakon dve nedelje, a centri za zavisnost u mozgu će slediti njihov primer nakon osam nedelja.

Ovo su mali saveti kako da se oslobodite šećera.

Prestanite da jedete šećer u potpunosti

Nemojte se zavaravati da vam je dovoljno “samo malo čokolade”. Takođe, nemojte koristiti nikakve zamene za njega, poput zaslađivača. Radije jedite sveže voće, a u prve dve nedelje izbegavajte i smuti.

 

Foto: HUM Nutrition

Imajte strpljenja

Najgori je početak, ali dobra vest je da će svaka ćelija na našem jeziku biti mrtva i nestati i biti zamenjena potpuno novom ćelijom za samo dve nedelje. Dakle, nakon što prestanete sa šećerom za samo 14 dana sve što pojedete biće slađe – to znači da ćete prestati da tražite toliko slatkog. Nakon toga, to će pratiti i vaš mozak.

Nemojte komplikovati jela

Vrlo je važno da pratite šta jedete, odnosno, da vam obroci budu jednostavni i da imaju svu nutritivnu vrednost. To što se rešavate preterane žudnje za slatkišima ne znači da ne možete uživati u ukusnom batatu, ananasu, šumskom voću…

nsuzivo.rs

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments