Претрага
Close this search box.

PerSu: Od malog komšijskog marketa do trgovačkog lanca DTL

Za nama je veoma dinamična decenija kada je reč o maloprodajnom sistemu u Srbiji. Sa jedne strane nastavio se trend dolaska velikih regionalnih i internacionalnih igrača, a sa druge strane, kao prirodan odgovor na njih, domaći trgovinski lanci započeli su proces udruživanja. Prateći iskustvo velikog broja sličnih lanaca u EU, naročito lanca Edeka iz Nemačke, pre deset godina PerSu marketi bili su jedni od inicijatora osnivanja Domaćeg trgovačkog lanca DTL, kao jedinstvenog lanca trgovine srednjeg maloprodajnog formata u Srbiji.

PerSu marketi posluju više od dve decenije, sa preko 150 maloprodajnih objekata u više od 90 naseljenih mesta širom Vojvodine i zapošljavaju preko 1000 zaposlenih. Dragoceno iskustvo rukovodstva ove kompanije, njihovo poznavanje tržišta, potreba kupaca, potencijala razvoja, je svakako integrisano u kreiranje strategije poslovanja same alijanse DTL. Zahvaljujući upravo tome, danas ovaj lanac objedinjuje 13 trgovačkih preduzeća sa preko 700 maloprodajnih objekata na celoj teritoriji Republike Srbije.

Za poslovanje kompanije PerSu, kao i za poslovanje ostalih članica lanca, udruživanje je dovelo do postizanja efekta ekonomije obima, tržišne konkurentnosti i cenovne atraktivnosti, kao odlučujućeg faktora kada je reč o krajnjem potrošaču. S druge strane svakodnevni dolazak više od 250.000 potrošača u mrežu maloprodajnih objekata koji se nalaze neposredno u njihovom komšiluku, krajnjem potrošaču zasigurno štedi i vreme.

PerSu marketi su jaka porodica, a DTL je naša velika i snažna familija

„U udruženju kao što je DTL je kao u timskom sportu. Svaki igrač je važan, ima svoje mesto i ulogu, a tim postiže najbolje rezultate upravo kada svi igrači igraju složno, po istim pravilima, bez internog takmičenja. DTL svake godine usaglašava kratkoročne i srednjoročne planove, kreira shodno njima odluke i strategije, osmišljava zajednički nastup kada je reč o marketingu, nabavci, uvozu, razvoju robnih marki. To je velika prednost za svaku članicu ponaosob. To pričam iz našeg iskustva. PerSu marketi su jedna hrabra i uspešna porodica, a njenu familiju čine ostale članice koje su takođe jake i perspektivne porodice. Naša familija je kao snažan lanac, čija je svaka karika i te kako njen važan deo“, naglašava Darko Bjeloglav, PerSu marketi.

 Sve članice ove trgovinske alijanse svakodnevno ulažu u svoje zaposlene, unapređuju njihova znanja i veštine, povećavaju udeo privatnih robnih marki čime jačaju partnerske odnose sa lokalnim proizvođačima i podstiču ekonomski razvoj lokalne zajednice, razvijaju loyalty programe i time unapređuju odnos sa potrošačem, te kreiraju projekte socijalne odgovornosti kroz koje doprinose poboljšanju života svojih sugrađana. Ali ono što je najvažnije, jeste da objekti nisu samo pristupačni, u komšiluku, sa odličnom ponudom, već su pre svega mesto gde se potrošač uz ljubaznu reč i osmeh svakog od 6000 zaposlenih zaista oseća dobrodošlo. Iako su se razvijali, rasli, uvodili u poslovanje mnoge postulate savremenog poslovanja, DTL objekti nisu izgubili ono autentično, onaj komšijski duh, bliskost sa svojim potrošačima.

Lokalni proizvođači imaju posebno mesto na rafovima PerSu marketa

„Ono što je svakako važno jeste da na rafovima PerSu marketa, kao i ostaloh članica, posebno mesto čuva za ono što stiže sa lokalne farme, njive, od lokalnog proizvođača, a predstavlja proizvod vrhunskog kvaliteta. Želimo da motivišemo svoje kupce da kupuju proizvode koji nastaju upravo u njihovim sredinama i time utičemo na ekonomski razvoj zajednice“, ističu u PerSu marketima.

Kako u godini izazova

Godina 2021. donosi dolazak novih regionalnih igrača, teške ekonomske posledice pandemije, kao i opštu nestabilnost koja se nastavila iz 2020. Ono što će svakako ostati prioritet za PerSu markete, kao i ostale članice lanca DTL, jeste da se maksimizuje proces zadovoljstva u svim relacijama, kako prema dobavljaču, tako i prema potrošaču, a i samoj lokalnoj zajednici. Insistiranje na lokalnim proizvođačima je garant ekonomskog razvoja zajednice. Ulaganje u sport, kulturu i podrška najugroženijim ostaje obaveza svih članica, a okretanje ka kupcu i njegovom osećaju zadovoljstva ostaje prioritet svakog zaposlenog.

Rukovodstvo PerSu marketa naglašava da će se i u okviru njihovog sistema, kao i u celokupnom lancu, nastaviti modernizacija i razvoj maloprodajne mreže u svim krajevima zemlje, da će se pratiti trendovi u oblasti online trgovine uz paralelno usavršavanje tradicionalnog prodajnog koncepta, kao i da će se i dalje ulagati u zaposlene jer oni čine njihovu familiju jedinstvenom.

Promo

Tagovi:

1 Komentar
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare
Gost
nnn
21.04.2021 09:38

jos da Srpski proizvodi budu nacirilicnom pismu da se zna da je domaci proivod

Povezane vesti